استاندار آذربایجان‌غربی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، فرمانده «سپاه شهدا»، مدیرکل صداوسیما و جمعی از مسئولان با خانواده شهید مدافع حرم "مصطفی قاسم پور" دیدار کردند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مهندس سعادت استاندار آذربایجان‌غربی در این دیدار گفت: شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، سرمایه اسلام و شیعه هستند و ما باید با بهره‌گیری از سیره و مکتب این شهدا در راه دفاع از اسلام که همان راه امام حسین (ع) است گام برداریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: اگر چه شهید شدن فرزند برای خانواده ایشان سخت باشد اما باید به این امر ایمان داشت که هر کسی به هر بهانه‌ای از این دنیا می‌رود چه بهتر که این رفتن به خاطر دفاع از اسلام و حرم اهل بیت (ع) باشد.

وی افزود: بر اساس، منابع دینی و آیات قرآنی، شهادت مقامی است که آرزوی اهل بیت بود. از جمله شفاعت کنندگان شهدا خواهند بود و آن عزیزان خانواده خود را شفاعت می کنند.

سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه شهدا هم در این دیدار گفت: این شهید از نیروهای متدین و مخلص لشکر 3 عملیاتی حمزه(ع) بود که داوطلبانه بعد از سه بار ثبت نام برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) اعزام شده بود.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم، هم در حیات و هم در مماتشان برای اسلام خدمت کردند، گفت: مدتی که این شهید به همراه همرزمانش در دفاع از حرم اهل بیت (ع) مشغول بودند هم حماسه آفریده و هم نیروهای تکفیری را وادار به عقب‌نشینی کردند و در آزادی بخشی از شهرهای محاصره شده سوری نقش مهمی ایفا کردند.

پدر شهید قاسم پور نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مسئولین گفت: مصطفی پسرم، از همان دوران نوجوانی در فعالیت‌های معنوی گروهی به ویژه بسیج فعالیت داشت بنابراین بعد از خدمت سربازی به خاطر علاقه‌اش جذب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: برای رفتن به سوریه برای اجازه گرفتن نزد من آمده بود که من مخالفت کردم اما با اصراری که می‌کرد بالاخره او را به خدا و امام حسین (ع) سپردیم.

این پدر شهید با اشاره به اینکه همزمان با اعزام فرزند شهیدش با ثبت نام وی به زیارت کربلا رفته بود، گفت: زمانی که در کربلا مشغول زیارت بودم مدام دعایم سالم برگشتن فرزندم بود اما قسمت مصطفی شهادت بود.

پدر شهید قاسم پور تاکید کرد: به پسرم افتخار می‌کنم و اگر این جوانان برای دافع از اسلام نروند ما اکنون نمی‌توانیم با آسودگی خاطر زندگی کنیم.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید قاسم‌پور تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    خوش به حالشان .که مدافع حرم بودند .شرط عشق جنون است.... خوش بحالت مصطفی قاسم پور.افتخار مردم ارومیه و پدر مادرت هستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس