مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از افتتاح المان یادمان شهدای بازی دراز در دروز دهم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مرادعلی محمدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه های متنوعی برای بزرگداشت عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه پیش‌بینی شده است.

محمدی با اشاره به اهمیت یادمان بازی دراز در بین نقاط یادمانی غرب کشور و اقدامات صورت گرفته در این یادمان خبر داد: در روز دهم اردیبهشت ماه سال جاری و همزمان با صعود سراسری راهیان نور به ارتفاعات بازی دراز، مراسم رونمایی و افتتاح المان یادمان شهدای بازی دراز را در دستور کار خواهیم داشت.

وی افزود: اول اردیبهشت 1390 پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، طی مراسم باشکوهی در محل یادمان شهدای بازی دراز تدفین شدند و امسال توانستیم پروژه ساخت حرم مطهر این شهدای والامقام و المان یادمان بازی دراز را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته توسط این اداره‌ کل، خاطرنشان کرد: بر اساس طرح جامع یادمان‌های دفاع مقدس که از طرف ستاد مرکزی راهیان نور کشور ابلاغ شده است، عملیات بازسازی تمامی یادمان‌های استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته محمدی، تاکنون عملیات عمرانی 6 یادمان تکمیل شده و هفت یادمان دیگر نیز با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست تکمیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس