کد خبر 560117
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثبت نام کرد که بعد از ثبت نام به عضویت سپاه منطقه تهران درآمد. بعد از مدتی جهت سرکوب مزدوران آمریکا و رژیم بعثی صهیونیستی به سرپل ذهاب رفت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، فعالیت های مذهبی و انقلابی نجفعلی کلامی در دانشگاه به حدی چشمگیر بود که چند بار مورد ضرب و شتم دژخیمان قرار گرفت ولی از معرکه دستگیری، ماهرانه گریخت.

پیش از پیروزی انقلاب اعلامیه‌ها و عکس‌های امام برای ایشان به آدرس مغازه‌ای می‌آمد و به‌محض آمدن، آن‌ها را توزیع می‌کرد و حتی در تعقیب شدید ساواک قرار می گرفت. شهید سخنور خوبی نیز بود و دوستانش او را بالباس مبدل به جلسه سخنرانی می‌بردند و پس از پایان سخنرانی توسط همان گروه دوستان، لباس اصلی‌اش را می‌پوشید و توسط یارانش جلسه را ترک می‌کرد.

وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثبت نام کرد که بعد از ثبت نام به عضویت سپاه پاسداران منطقه تهران درآمد. بعد از مدتی از طرف سپاه جهت سرکوب مزدوران آمریکا و رژیم بعثی صهیونیستی به سرپل ذهاب رفت.

پس از پایان ماموریت سه ماهه به تهران بازگشت. بعد از آن مدت ها در بیت امام و مدتی را هم در فرودگاه مهرآباد جهت حفاظت فعالیت می کرد. سپس مجدداً به سرپل ذهاب اعزام شد و مسولان سپاه پس از این ماموریت، برنامه کاری اش را اینگونه تنظیم کردند که پس از عملیات سرپل ذهاب باید به یکی از شهرهای غرب کشور برود، چون در آنجا سپاه به وجود او نیاز مبرم داشت تا از وجودش برای تبلیغات اسلامی استفاده کند.

سرانجام ماموریت الهی او این بود که در قله بازی دراز پس از یک هفته تلاش و کوشش مداوم و نفوذناپذیر خویش در سنگر ایثار و مقاومت به مدت ۴۸ ساعت گرسنگی و تشنگی  در تاریخ یازدهم شهریور ماه ۱۳۶۱ در منطقه سرپل ذهاب براثر اصابت گلوله و ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آید. هنوز پیکر مقدس او پیدا نشده است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس