یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه برخی‌ها درباره برجام بی‌انصافی می‌کنند، گفت: وقتی که مقام معظم رهبری از برجام حمایت کرده‌اند، جای تعجب است که برخی همچنان برخلاف برجام سخن می‌گویند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تبریک سالروز میلاد حضرت علی(ع) و همچنین آغاز هفته سلامت اظهار کرد: سلامت از نکات مهمی است که در پیشرفت یک جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند و به مسئله سلامت در مبانی دینی ما نیز توجه لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ائمه اطهار(ع) نیز در دعاهای خود به مسئله سلامت اهتمام داشته‌اند، تصریح کرد: در فرهنگ اسلامی یکی از نکاتی که مورد توجه قرار گرفته مسئله سلامت است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه به مسئله پیشگیری باید توجه لازم صورت گیرد، افزود: باید طرح تحول نظام سلامت با جدیت دنبال شده و متوقف نشود.

مکارم شیرازی با بیان اینکه مردم باید با مصرف کمتر غذا و همچنین فعالیت بدنی زندگی سالمی داشته باشند، اضافه کرد: البته باید اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز به مردم صورت گیرد.

وی به مسئله ورزش همگانی اشاره کرد و ادامه داد: اگر بتوانیم در مسیر اجرای طرح تحول نظام سلامت ورزش همگانی را نیز در کشور توسعه دهید اقدامی ارزشمند داشته‌ایم.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها شاهد تحولاتی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: البته باید نسبت به حفظ کرامت بیماران اهتمام بیشتری شده و به مردم خدمت‌رسانی صورت گیرد.

مکارم شیرازی به مسئله برجام اشاره کرد و یادآور شد: برخی‌ها درباره مسئله برجام بی‌انصافی می‌کنند و نباید فراموش کنیم که توافق با چه گروهی صورت گرفته و این توافق ذره ذره حاصل شده است.

وی با بیان اینکه طرف مقابل مذاکرات می‌خواهد که ما در منطقه به قدرت نرسیده و خودشان یکه تازی کنند، افزود: البته این در حالی است که امروز ما در منطقه به آنها هیچ امتیازی نمی‌دهیم و این مسئله را نمی‌توانند بپذیرند.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: وقتی که مقام معظم رهبری از برجام حمایت کرده‌اند، جای تعجب است که برخی همچنان برخلاف برجام سخن می‌گویند.

مکارم شیرازی با بیان اینکه در برابر فشارهای دشمنان باید اتحاد خود را بیش از پیش تقویت کنیم، گفت: در سایه اتحاد همه مشکلات برطرف می‌شود.

وی به وضعیت فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: در فضای مجازی شاهد اتفاقاتی هستیم که واقعاً وحشتناک است و باید در این خصوص اقدامی اساسی و فکری عاجل کرد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمد ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    مشرق باشما نبود به کارت ادامه بده.
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    شاید منظورشان آقای صالحی یا آقای سیف است
  • سیدیاسر ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    شنیدیت امروز امریکا از حساب ما به نفع خود پول برداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس