کد خبر 561590
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

وزیر بهداشت در شب میلاد حضرت علی (ع)، به شهر مقدس قم سفر کرد و دیدارهایی با آیات عظام و مراجع تقلید داشت.

به گزارش مشرق، دکتر سید حسن هاشمی، در یادداشتی به دستاوردهای سفر به قم اشاره کرده است.

شب ولادت مولای متقیان علی ابن ابیطالب(ع)، برای من حال و هوایی دیگر داشت. لطف حضرت حق شامل شد و در چنین شبی مهمان مسجد جمکران و دارالشفای حضرت مهدی(عج) بودم تا همراه با "خیریه نورآوران"، در خدمت هموطنانی باشم که عدم تمکن مالی، نور از چشم‌شان ربوده بود. زمان زیادی بود که به جمکران نرفته بودم؛ زرق و برقش البته زیاد شده، انشاءالله که امام زمان خودشان عنایت کنند.

پنجشنبه هم با حضرات آیات عظام دیدار داشتم. از نتایج مجموعه این دیدارها، اعلام رضایت تمامی این بزرگواران از حرکت کلی دولت است و اعتمادشان به دکتر روحانی و مسیری که برای برون رفت کشور از مشکلات موجود برگزیده‌اند.

مراجع معظم تقلید بر پیچیدگی و حساسیت اوضاع جهان و منطقه تاکید داشتند و هدایت کشوری بزرگ در چنین شرایطی را بسیار حساس و نیازمند همدلی و همراهی تمام مدیران و سیاست‌گذاران بر‌شمردند. بر تلاش برای ارتباط بیشتر با کشورهای جهان، در عین استقلال و اقتدار، تاکید داشتند و در خصوص بی انصافی عده‌ای در مورد برجام نیز؛ توصیه شان عدم دلسردی دولت و صبر و تلاش بیشتر برای خدمت به مردم بود.

اما آن چه بیش از هر نکته‌ای در نظرم جالب و خوشحال کننده آمد، اشراف و درک عمیق آقایان از حوزه سلامت و دقایق و ظرایف آن بود. تا آن‌جا که با خودم گفتم؛ ای کاش همه مسئولان در مورد اهمیت و نقش سلامت در جامعه درکی مانند آیات عظام تقلید داشتند. که اگر چنین بود به واقع شاهد مشکلات امروز نبودیم و می‌توانستیم خدماتی ارزشمندتر به مردم ارائه دهیم.

امیدوارم در سایه توجهات امام زمان(عج) و دعای خیر مردم، من و همکارانم بتوانیم گام‌های بعدی طرح تحول سلامت و خدمت به هموطنان را محکم‌تر از پیش، برداریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس