کد خبر 561084
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۸

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز گفت: دولت مستاصل است و نمی داند چه کار می‌کند؛ اما بر خلاف آنها،مردم بسیار خوب وضع اقتصادی را می بینند.

به گزارش مشرق، وحید شورابی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز با اشاره به بیان عدم گشایش اقتصادی از سوی رهبری و با تاکید بر عدم انطباق سخنان مسئولان دولت با فرمایشات رهبری تصریح کرد: موضع مسئولان دولت نشان می‌دهد گشایش اقتصادی صورت نگرفته است.

این فعال دانشجویی افزود: طرف غربی هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است و صحبت های اخیر موگرینی در ایران نیز تاکیدی بر این عدم اجرای تعهدات است. بعد از اجرایی شدن برجام شاهد عملیاتی شدن رفع تحریم ها نیستیم.

وی با تاکید بر اظهارات متناقض دولتمردان بیان داشت: معلوم نیست دولت چه سناریویی را پیش می برد، از طرفی می گویند سوئیفت باز است، از طرفی زنگنه می گوید به ما مجوز بازاریابی در بازارهای خارجی را داده اند، اما برگشت پول مشخص نیست.

شورابی تصریح کرد: اگر سوئیفت باز است، چه طور نمی توانیم پول های نفتی ایران را به کشور منتقل کنیم. به نظر می رسد دولت مستاصل است و نمی داند دارد چه کار می کند، اما خلاف آنها، مردم بسیار خوب دارند وضع اقتصادی را می بینند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر واردات کالاهای لوکس و مصرفی پس از برجام به داخل کشور اظهار داشت: پس از صحبت های رهبر انقلاب مبنی بر کارشکنی آمریکایی ها در برجام، شاهد هستیم مقامات دولتی نیز در مصاحبه های اخیر خود مهر تاییدی بر سخنان رهبری زده اند.

وی سخنان اخیر مسئولان دولتی را متناقض دانست و خاطرنشان کرد: رئیس کل بانک مرکزی، وزیر نفت و تیم اقتصادی دولت، حرف هایی می زنند که نشان دهنده عدم گشایش اقتصادی است، علاوه بر آن یادمان نمی رود رئیس جمهور از گره خوردن آب آشامیدنی مردم با برجام صحبت می کرد.

شورابی تصدیق کرد: قرار بود مشکلات اقتصادی مان صد روزه رفع شود که هنوز رفع نشده است. به نظر می رسد که دولت با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در مورد برجام های دیگر، از این عنوان استفاده نمی کند، اما به بیان دیگری برجام دو و سه را پیگیری می کنند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز گفت: طرح بحث رفع حصر از طرف نزدیکان رئیس جمهور نشان از پیگیری برجام های دیگر دارد. تحت فشار قرار دادن و حمله به شورای نگهبان در مورد مینو خالقی نیز از اقدامات دیگر برای برجام های دو و سه است.

وی خاطرنشان کرد: دولت از فضای دو قطبی استفاده می کند و این نان خوردن از فضا، برای انتخابات آتی است و قطعا در روزهای پایانی سال بیشتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    والله مردم ۲۰ روز از ماه تو شمال و تفریح و ....... هستن !! پس اینطور که شما میگید چرا کسی اعتراض نمیکنه و صدای کسی در نمیاد ؟؟؟
  • علی ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    اقای وحید شورابی شما خودتو ناراحت نکن /نکنه دلواپسی
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    برادر چرا چرت میگی چرا کسایی که بدبخت بیچاره و بیکار هستن رو نمی بینید
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    1 0
    هر روز بدتر از دیروز .........
  • ناشناس ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    متاسفانه برجام شکست خورده و همه امیدهای دولت ناامید شده است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس