کد خبر 561075
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۵

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت این احتمال وجود دارد که یکی از دیدارهای جان کری وزیر خارجه آمریکا با ظریف وزیر خارجه ایران باشد.

به گزارش مشرق، جان کربی در نشست خبری وزارت خارجه آمریکا گفت: جان کری وزیر خارجه روز جمعه و پس از بازگشت از ریاض، راهی نیویورک خواهد شد که در مراسم امضاء معاهده پاریس در رابطه با تغییرات آب و هوایی حضور پیدا خواهد کرد. این معاهده ای تاریخی در زمینه آب و هوا است که در ماه دسامبر گذشته در پاریس حاصل شده است. یکصد و شصت کشور این معاهده را امضاء کرده اند. مراسم امضای این معاهده در مقر سازمان ملل در نیویورک برگزار خواهد شد.

وی افزود: وزیر خارجه همراه با نمایندگان دیگر کشورهای جهان در این مراسم حضور پیدا خواهد کرد. او همچنین از این فرصت استفاده خواهد کرد و دیدارهایی دو جانبه با مقامات کشورهای دیگر خواهد داشت.ما اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره این دیدارها را بعدا منتشر خواهیم کرد.

 کربی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: وزیر خارجه دیروز نشان داد که وی احتمال دارد که روز جمعه با ظریف وزیر خارجه ایران دیدار کند. آیا وزیر خارجه در روز جمعه با ظریف وزیر خارجه ایران دیدار خواهد کرد؟ گفت: انتظار ما این است که زمانی که ما بتوانیم فهرست کامل دیدارهای دو جانبه را منتشر کنیم این احتمال وجود دارد که یکی از این دیدارها با ظریف وزیر خارجه ایران باشد. انتظار زیادی در این رابطه می رود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس