کد خبر 560913
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

در جریان بازی اخیر تیم فوتبال بارسلونا مقابل والنسیا، مهاجم برزیلی آبی‌واناری‌ها تاوان جمله‌ای تحقیر‌آمیزی که چند ماه پیش به یکی از بازیکنان حریف گفته بود را داد.

به گزارش مشرق، برای بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا تحمل سومین باخت متوالی در لالیگا که در ابتدای هفته جاری برابر والنسیا و در ورزشگاه نیوکمپ رقم خورد، بسیار سخت بود؛ به‌خصوص برای نیمار که پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی با آنتونیو باراگان، بازیکن والنسیا درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد.

نیمار که تحمل شکست بارسا برابر تیمی که در نیم فصل نخست در نیوکمپ 7 بر صفر به بارسایی‌ها باخته بود را نداشت، پس از بازی با باراگان درگیر شد. ماجرا زمانی آغاز شد که نیمار پس از بازی به سمت باراگان رفت و از پشت سر به او که در کنار هم‌تیمی‌هایش جشن پیروزی گرفته بودند ضربه‌ای زد. باراگان در واکنش به ضربه نیمار به او می‌گوید:«چه مشکلی داری؟ امروز نتیجه نگرفته‌ای و بهانه‌ای برای پایکوبی نداری؟»

طبق ادعای سایت سوپردپورته اسپانیا، نیمار در شرایطی از جشن گرفتن بازیکنان بارسلونا به دلیل پیروزی ارزشمندشان در نیوکمپ عصبانی شده بود که در بازی قبلی دو تیم در لالیگا، آنها را از کوره به در برد. این سایت مدعی است بین دو نیمه آن بازی که بارسا با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد، در حالی که کاتالان‌ها 3 گل از میزبان‌شان پیش بودند یکی از بازیکنان والنسیای 10 نفره به نیمار می‌گوید که دست از تلاش برای تحقیر کردن خفاش‌‌ها با استفاده از حرکات انفرادی تکنیکی‌اش بردارد اما نیمار به او اینگونه پاسخ می‌دهد:«دهانت را ببند!... من 10 برابر تو درآمد دارم!»

از قرار معلوم همان اتفاق بوده است که سبب ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در باراگان برای مهار نیمار و ناکام گذاشتن او برای کمک به کاتالان‌ها شده و به همین دلیل هم او از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های مهاجم برزیلی بارسا بسیار خوشحال بود.

نکته جالب در مورد حرکت نیمار آن است که با وجود ارتکاب چنین رفتار غیرحرفه‌ای از او، کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال اسپانیا برای وی هیچ مجازاتی در نظر نگرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس