کد خبر 561052
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳

بارسلونا که در 4 بازی قبلی خود در لالیگا تنها یک امتیاز گرفته و صدرنشینی اش به خطر افتاده بود امشب در زمین دپورتیوو به یک پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش مشرق، بارسا پس از سه شکست متوالی برابر رئال مادرید، سوسیداد و والنسیا به مصاف دپور آمده بود و با 8 گل این تیم را درهم کوبید. لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی به خبرنگاران گفت:" برابر والنسیا هرچه زدیم گل نشد اما امشب برعکس بود و هر توپی که روی دروازه دپور آوردیم تبدیل به گل شد. مقابل والنسیا هم عالی بازی کرده بودیم اما از آن همه موقعیت گل فقط یکی را گل کردیم تا در انتها بازنده شویم. فوتبال ورزش خاصی است و از این مسائل درش اتفاق می افتد.

می دانستیم که چه چالش مهمی پیش رویمان قرار دارد و به یک نتیجه عالی برابر دپور نیاز داشتیم که به هدفمان نیز رسیدیم. از کناره های زمین بهترین استفاده را بردیم و دپورتیوو این اجازه را به ما داد. مسی در میانه زمین موقعیت های خوبی خلق می کرد و توانستیم از اولین فرصت هایمان بهترین استفاده را ببریم که تاثیر زیادی در نتیجه پایانی داشت."

قهرمانی:"  هنوز 4 بازی دیگر باقی مانده و هدف ما امشب کسب یک پیروزی خوب بود. در نهایت تیم قهرمان هفته 38 مشخص خواهد شد نه هفته 34. تیمی که در این 4 بازی باقیمانده بهتر ظاهر شود قهرمان خواهد شد."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس