کد خبر 560706
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از بررسی گزارش وزارت خارجه از روند اجرای برجام در نخستین نشست این کمیسیون پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه (۱۲ اردیبهشت) خبر داد.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در اولین جلسه خود پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه (یکشنبه 12 اردیبهشت ماه) گزارش وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دعوت از دستگاه‌های مرتبط با این موضوع همچون وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی، اطلاعات میدانی خود را در این باره به‌دست خواهد آورد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اضافه کرد: پس از بررسی نقاط ضعف و قوت گزارش وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام، کمیسیون امنیت ملی جمع‌بندی و گزارش خود را از این موضع برای قرائت در صحن علنی مجلس، به هیأت رئیسه تحویل خواهد داد.

حقیقت‌پور در پایان گفت: طبق قانون وزارت امور خارجه هر 3 ماه یکبار باید گزارشی از روند اجرای برجام را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس ارائه کند و کمیسیون امنیت ملی نیز گزارش و جمع‌بندی خود را هر 6 ماه یکبار به صحن مجلس ارائه دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس