کد خبر 558834
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

چند روزی از مرگ دلخراش ستایش دختر 6 ساله افغانستانی می‌گذرد و بسیاری از مردم ورامین از دوستان ایرانی و افغانستانی در سوگ ستایش به سر می‌برند.

به گزارش مشرق، خبر قتل «ستایش قریشی» دختربچه خردسال افغانستانی در منطقه «خیر آباد» ورامین همه را در بهت و حیرت فرو برد و دل‌ها و قلب‌های مردم ایران و افغانستان را به درد آورد.ستایش 6 ساله، فرزند چهارم یک کارگر مقنی در اطراف ورامین بود که چند روز پیش توسط یک پسر 17 ساله در خیرآباد ورامین به قتل رسید.

این حادثه حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشته است و شبکه‌های اجتماعی مملو از اظهارات نسنجیده و بسیاری از اظهاراتی است که بسیاری از آنها به دور از واقعیت است.گاهی عنوان کرده‌اند خانواده ستایش تهدید شده‌اند، گاهی عنوان کرده‌اند که حق برگزاری مراسم ختم ندارند، گاهی عنوان کرده‌اند که رسانه‌ها این موضوع را مسکوت گذاشته‌اند، گاهی عنوان کرده‌اند قاتل بازداشت نشده است و... .

قاتل دختر بچه افغانستانی در بازداشت است
«رحیم قریشی» دایی ستایش می‌گوید شخصیت‌های زیادی در مراسم ترحیم ستایش حضور داشته‌اند.گفته می‌شود که امام جمعه خیرآباد، فرماندار ورامین، رئیس کلانتری و رئیس اطلاعات ورامین در مراسم ختم ستایش حضور داشتند و با این خانواده داغدار ابراز همدردی کردند‌.وی درخصوص ناپدید شدن ستایش چنین گفت: روز یکشنبه 22 فروردین متوجه ناپدید شدن ستایش شدند و به کلانتری ورامین مراجعه کردند و گم شدن ستایش را اعلام کردند.

روز 23 فروردین کلانتری با ما تماس گرفت که برای احراز شناسایی به پزشک قانونی برویم.دایی ستایش از وضعیت رسیدگی به پرونده قتل خواهرزاده‌اش ابراز رضایت می‌کند و می‌گوید که پلیس به ماجرای قتل خواهرزاده‌ام رسیدگی می‌کند و قاتل ستایش بلافاصله بعد از شناسایی توسط مأموران پلیس ورامین بازداشت شده است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس