کد خبر 556330
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

دختر 14 ساله افغان که برای رهایی از اردواج اجباری با پسرخاله اش از خانه فرار کرد، مدعی شد با پسر مورد علاقه اش ازدواج کرده است.

به گزارش مشرق، چهارم فروردین امسال مردی افغان با مراجعه به دادسرای امور جنایی از مفقود شدن دختر 14 ساله اش خبر داد.

مرد میانسال در شکایتش مدعی شد دختر کوچکم به نام رحیمه روز گذشته ساعت 11از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت. هر چه با او تماس گرفتم جوابگوی تلفن همراهش نبود،قرار بود به زودی دخترم با پسر خاله 24 ساله اش ازدواج کند.

با اظهارات پدر میانسال تحقیقات برای شناسایی دختر نوجوان آغاز شد. بررسی ها نشان می داد رحیمه از چند روز قبل با پسر 18 ساله ای در ارتباط بوده است با شناسایی هویت پسر افغان بنام مراد خانه او شناسایی شد.با حضور ماموران در محل زندگی مراد خانواده او مدعی شدند پسرشان روز گذشته از خانه خارج شده و باز نگشته است.

سرانجام صبح امروز مراد و رحیمه با مراجعه با دادسرای امور جنایی مدعی شدند با یکدیگر ازدواج کردند، دختر افغان به بازپرس پرونده گفت پدرم قصد داشت مرا به زور به پسرخاله ام که ده سال از من بزرگتر بود بدهد من مخالف این ازدواج بودم، به همین دلیل با مراد پسر مورد علاقه ام فرار کرده و  همان روز به عقد موقت او در آمدم. آقای قاضی من همسر دارم و نمی خواهم به خانه پدری ام برگردم.

با حضور دختر 14 ساله در دادسرای امور جنایی و اظهاراتش  بازپرس سهرابی پرونده مختومه اعلام کرد.


منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    خوب کاری کردی فرار کردی. آفرین دخترم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس