کد خبر 559041
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

استاندار تهران با ابراز تاسف شدید از قتل دختر ۶ ساله افغانستانی در ورامین گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و مسئولان ذیربط استان به طور جد پیگیر این موضوع هستند که امیدواریم هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

به گزارش مشرق، سیدحسین هاشمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران و در واکنش به موضوع قتل دکتر 6 ساله افغان در ورامین گفت: مسئولان ذیربط در طی پیگیری‌های لازم برای کسب راز این جنایت هستند و امیدواریم سرمنشاء این جنایت به سزای اعمال خود برسند.

وی با ابراز تأثر از این حادثه تلخ گفت: همکاران ما به خانواده این دختر 6 ساله سر زده و با آنان ابراز همدردی کردند که تا حدود زیادی این رسیدگی و پیگیری آرامبخش بوده است.

هاشمی تصریح کرد: به خانواده مقتول قول داده شده که پیگیری‌های لازم و هر چه سریعتر انجام شود؛ مردم نیز می‌توانند در رسیدگی و کشف این جنایت هولناک هر گونه کمکی را به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان انجام دهند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: مردم متدین منطقه مطمئن باشند که پیگیری‌های لازم در حال انجام است و البته اجازه دهند مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کار خود را به نحو احسن انجام دهند؛ مردم اطمینان داشته باشند در مورد پرونده هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس