صبح امروز پیکر دو شهید مدافع حرم استان سیستان و بلوچستان با حضور اقشار مختلف مردم در زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، هفته گذشته  در پی شهادت چندتن از مدافعان حرم ایرانی در سوریه که منجر به شهادت 5 تن از نیروهای داوطلب ارتش جمهوری اسلامی ایرانی و تعدادی از نیروهای داوطلب بسیجی شد 2 تن از رزمندگان استان سیستان و بلوچستان نیز در راه دفاع از حرم های مطهر در این کشور به شهادت رسیدند.

شهیدان "حسینعلی کیانی" و "عقیل شبیک"از رزمندگان اهل استان سیستان و بلوچستان بودند که در نبرد با نیروهای تروریستی تکفیری به خیل کاروان شهدای مدافع حرم پیوستند.

مراسم استقبال پیکر این دو شهید مدافع حرم روز گذشته جمعه 27 فروردین ماه با حضور خانواده شهدا برگزار شد. مراسمی که به گفته منابع استانی به دلیل عدم برنامه ریزی و اطلاع رسانی بدون حضور مسئولین و در نهایت مظلومیت وارد فرودگاه زاهدان شد و مورد استقبال خانواده و بستگان شهدا قرار گرفت.

شب گذشته نیز مراسم وداع با شهیدان کیانی و شبیک پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه تیپ 110 سلمان فارسی برگزار شد.

صبح امروز پیکر مطهر شهیدان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم از مسجد جامع زاهدان تشییع شد تا با بدرقه به سمت گلزار شهدای شهر زاهدان در کنار دیگر همرزمان شهیدشان آرام گیرند.

پیش از این نیز نیروهایی از اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در قالب گروه "نبویون" به منظور دفاع از حریم اسلام ناب محمدی و حرم های آل الله در سوریه به شهادت رسیده اند. اولین کاروان شهدای استان سیستان و بلوچستان متشکل از شهدای شیعه و اهل سنت اذرماه سال 1394 در شهرهای این استان با استقبال بی نظیر مردم تشییع شد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس