کد خبر 558545
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم گفت: پیکر مطهر شهید مجتبی ذوالفقارنسب، به‌عنوان پنجمین شهید مدافع حرم جهرم، امروز (پنجشنبه) در این شهرستان تشییع خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سید جبار حسینی گفت: شهید مجتبی ذوالفقارنسب، یکی از تکاوران دلیر ارتش و رئیس رکن دوم تیپ 45 تکاور شوشتر بود که در دفاع از حرم توسط تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسیده است.

وی با یادآوری اینکه آن شهید بزرگوار، برای انجام مأموریت مستشاری در سوریه به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم، صبح امروز پنجشنبه از میدان شهید چمران به سمت گلزار شهدای رضوان برگزار شد.

عصر امروز هم مراسم ترحیمی در حسینیه آیت‌الله آیت‌اللهی برپا خواهد شد که از عموم مردم دارالمؤمنین برای شرکت در این مراسم دعوت کرده‌ایم.

شهید مجتبی ذوالفقارنسب، هشتم خردادماه 56 در جهرم دیده به جهان گشود و پس از گذراندن تحصیلات متوسطه در این شهر، بهمن 1375 در دانشگاه افسری امام علی(ع) تهران پذیرفته و پس از اتمام دوره‌ افسری به ایرانشهر منتقل و به‌عنوان فرمانده گروهان مشغول به خدمت شد.

آن شهید پس‌ مدتی به عنوان مسئول شعبه آزمایش‌های مرکز پیاده در شیراز خدمت کرد و پس از آن به شوشتر منتقل و در آنجا ابتدا به‌عنوان جانشین گردان و سپس به‌عنوان مسئول رکن دوم تیپ 45 تکاور شوشتر مشغول به خدمت شد.

از این شهید گرانقدر دو فرزند به‌نام‌های علی و عباس به یادگار مانده است.

شهرستان جهرم پیش از این شهیدان محمد استحکامی، ایمان خزاعی‌نژاد، مسلم نصر و خانعلی یوسفی را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) تقدیم کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    1 0
    صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس