کد خبر 558152
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

جنگنده - بمب افکن های متجاوز عربستانی - آمریکایی امروز (شنبه) نیز برای ششمین روز متوالی آتش بس اعلامی در استان های یمن را نقض کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المسیره، متجاوزان عربستانی - آمریکایی امروز (شنبه) نیز به مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن در کوه الشبکه در الوازعیه استان تعز حمله کردند.

جنگنده - بمب افکن های متجاوز عربستانی با نقض آتش بس و پرواز بر فراز آسمان های استان های مارب، الجوف، تعز، صنعا و شهر الشرفین در استان حجه دیوار صوتی را شکستند.

عربستان و همپیمانان آمریکایی - عربی آن، علیرغم اعلام آتش بس، طی چند روز گذشته با تجاوز به حریم هوایی شهرهای یمن به جهان ثابت کردند که در برقراری صلح جدی نیستند و به تجاوز و کشتار مردم بی دفاع یمن ادامه می دهند.

عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرده است تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.

براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس