کد خبر 556562
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

« بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که قرار است کمتر از دو هفته دیگر با « ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه ملاقات کند، گفت که « سوری ها و بشار اسد رئیس جمهوری سوریه باید جولان را فراموش کنند».

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی « اسرائیل هیوم» افزود: بشار اسد در جریان مذاکرات برای توقف جنگ و برقراری آتش بس در سوریه از غربی ها خواسته است که باید به اشغال شدن جولان توسط اسرائیل و بازگشت آن به سوریه اعتراف کنند.

این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد:نتانیاهو هنگامی که از این درخواست رئیس جمهوری سوریه مطلع شد در واکنش به آن گفت که بشار اسد باید جولان را فراموش کند.

به نوشته این روزنامه صهیونیست، نتانیاهو در این رابطه با « جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا صحبت کرد و چند روز قبل هم در یک تماس تلفنی با او گفت که « این درخواست بشار اسد تحقق نخواهد یافت و اسرائیل، جولان را به احدی تسلیم نمی کند».

« اسرائیل هیوم» نوشت: نتانیاهو این موضع را در دیدار آینده خود با « ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه که قرار است کمتر از دو هفته دیگر برگزار شود، تکرار کند.

این روزنامه صهیونیستی همچنین فاش کرد که نتانیاهو در دیدار اخیرش با « باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا درخواست کرده تا واشنگتن به آنچه « حاکمیت اسرائیل» در جولان اشغالی سوریه خوانده است در مقابل توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5، اعتراف کند اما اوباما آن را نپذیرفته است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رهگذر ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    رهبر معظم انقلاب (سال 94): اسرائیل تا 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس