کد خبر 554796
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

«ارنست مونیز» با بیان اینکه پاره کردن توافق هسته ای با ایران توسط رئیس جمهور آینده آمریکا از لحاظ فنی امکانپذیر است، گفت: بعید می دانم کار به جایی برسد که چنین اقدام غیرعقلانی صورت گیرد.

 به گزارش مشرق به نقل از پایگاه النشره، «ارنست مونیز» وزیر انرژی آمریکا در سخنانی اعلام کرد: اینکه رئیس جمهور آینده آمریکا به دلیل عدم رضایت از توافق هسته ای ایران و ۱+۵ بتواند آن را پاره کند، از لحاظ فنی امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش، وی در همین ارتباط ادامه داد: من شخصا تصور نمی کنم که کار به جایی برسد که چنین اقدام غیرعقلانی انجام شود.

وزیر انرژی آمریکا همچنین اظهار داشت: در صورت پاره کردن توافق هسته ای توسط رئیس جمهوری آینده آمریکا بسیار بعید است که کشورهای دیگر ما را در این مسیر همراهی کنند.

وی با اشاره به مخالفت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توافق هسته ای با ایران، تصریح کرد: اکنون توافق حاصل شده و در حال اجراست؛ نتانیاهو هم این موضوع را پذیرفته است.

وزیر انرژی آمریکا در پایان سخنان خود همچنین مدعی شد: واشنگتن و تل آویو نگرانی ها و دغدغه های مشترکی در خصوص اقدامات ایران در حمایت تسلیحاتی از حزب الله و آزمایش های موشکی آن دارند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    برو سانتیوفیژتون بنوش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس