کد خبر 561182
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

نایب رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی درباره وقوع جنگی حقیقی بین این رژیم و حزب الله که محدود به مرزهای لبنان نیست، هشدار داد.

به گزارش مشرق، روزنامه السفیر نوشت: 'یائیرگولان' نایب رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته در یک نشست خبری در قدس اشغالی گفت که توانایی‌های حزب الله لبنان اسرائیل را نگران کرده است.

وی افزود: اسرائیل برای مبارزه با گروههای تندرو مانند داعش به طور بی سابقه ای با دستگاههای اطلاعاتی مصری و اردنی همکاری می کند.

گولان با بیان اینکه اسرائیل با هوشیاری کامل چگونگی اجرای توافق هسته ای بین ایران و قدرتهای بزرگ را زیر نظر دارد، گفت: ایران از حزب الله که از توانایی های نظامی نگران کننده ای برای ما برخوردار است، حمایت می‌کند و این امر به جنگی حقیقی منجر خواهد شد که تنها محدود به لبنان نیست و واکنش شدید اسرائیل را در پی دارد.

نایب رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حضور نیروهای حزب الله در مناطق مسکونی، از بین بردن این تهدید را بدون وارد شدن خسارتهای سنگین به زیر بناها و منازل، غی ممکن می سازد.

وی درباره رابطه با مصر و اردن نیز گفت: احساسی قوی در منطقه وجود دارد مبنی بر اینکه ما نیازمند این هستیم دشمنی هایمان را کنار بگذاریم و بر منافع متقابل تمرکز و برای مبارزه با تهدید تروریستی با یکدیگر همکاری کنیم.

این مقام صهیونیست از همکاری بی سابقه اطلاعاتی با کشورهای مذکور خبر داد و گفت: این همکاری صرفا بین آژانس‌های اطلاعاتی است و من از آشتی بین ملتها سخن نمی‌گویم.

مصر و اردن تنها دو دولت عربی هستند که پیمان صلح با اسرائیل را امضا کردند، اما روابط این دو کشور با رژیم صهیونیستی همچنان بحرانی است.

در همین راستا در ماه مارس گذشته یک نماینده پارلمان مصر به دلیل شرکت در مهمانی شام یک دیپلمات اسرائیلی از پارلمان اخراج شد.


منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدرضا عشقی ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    بترسید واز ای ترس بر خود بلرزید که خواب،خوراک،وارامش بر شما غاصبان جنایت پیشه به حکم خدا وبنام عدالت حرام ابدی است وبزودی وعده الهی مبنی بر نابودی شما ظالمان وغاصبان جنایتکار و جانیان بچه کش اتفاق خواهد افتادوبدانید که وعده وحکم الهی قطعی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس