کد خبر 556328
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

در ادامه سلسله اقدامات گروههای تروریستی تکفیری زیرمجموعه شبکه القاعده در سوریه برای شکستن مفاد طرح آتش بس فراگیر در این کشور، ساعتی پیش گروه تروریستی احرارالشام محلات مسکونی شهر حمص در مرکز سوریه را موشک باران کرد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه سلسله اقدامات گروههای تروریستی تکفیری زیرمجموعه شبکه القاعده در سوریه برای شکستن مفاد طرح آتش بس فراگیر در این کشور، ساعتی پیش گروه تروریستی احرارالشام محلات مسکونی شهر حمص در مرکز سوریه را موشک باران کرد.

موشکباران شهر حمص توسط احرارالشام+عکس

بنابر این گزارش، موشک های شلیک شده از نوع کاتیوشا بود که به محلات حشایه شمالی شهر حمص اصابت کرده و خسارات سنگین مالی ببار آورده است. پیش از این و طی ماههای گذشته شهر حمص صحنه 10 عملیا انتحاری و انفجار خودروهای بمبگذاری شده در محلات مختلف آن بوده است. در این حملات صدها غیرنظامی شهید و صدها تن دیگر بشدت زخمی شده اند. گروههای القاعدعه و داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته اند. احرارالشام از جمله گروههایی است که در احلاس مذاکرات ژنو 3 پیرامون تعیین راهکار سیاسی بحران در سوریه نماینده ویژه تعیین کرده و متعهد به اجرای توافق آتش بس سازمان ملل در جبهه های سوریه شده است.

موشکباران شهر حمص توسط احرارالشام+عکس

موشکباران شهر حمص توسط احرارالشام+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسول ایران ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    این بیشعورا راکت های سوخت مایع رو از کجا آوردن........ فک کنم زاغه های نظامی سوریه رو مستفیض کرده باشن.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس