کد خبر 554203
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

همزمان با گسترش عملیات پاکسازی شهر تاریخی و باستانی "تدمر" (پالمیرا) از بمب ها و تله های انفجاری نصب شده از سوی گروه تروریستی تکفیری "داعش"، تیم خبری شبکه اروپایی "یورونیوز" با حضور در این شهر گزارش مفصلی از جنایات داعش و عملیات پاکسازی آن منتشر کرده است.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش عملیات پاکسازی شهر تاریخی و باستانی "تدمر" (پالمیرا) از بمب ها و تله های انفجاری نصب شده از سوی گروه تروریستی تکفیری "داعش"، تیم خبری شبکه اروپایی "یورونیوز" با حضور در این شهر گزارش مفصلی از جنایات داعش و عملیات پاکسازی آن منتشر کرده است.

فیلم/گزارش میدانی

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده شرحی از جنایات به وقوع پیوسته از سوی تروریستهای داعش علیه ساکنین شهر تدمر مانند کشف گور دسته جمعی با بیش از 50 جسد شامل زنان کودکان خردسال و مردان جوان، اعدام های مخالفین داعش، زندان مرکزی داعش در تدمر و عملیات کشف و خنثی سازی هزارا تله انفجاری و بمب نصب شده از سوی تروریستهای تکفیری به نمایش در آمده است.

فیلم/گزارش میدانی

گروه تروریستی تکفیری داعش سال گذشته از مبداء بیابانیهای استان دیرالزور تحت اشغال آن حملات سنگینی را به مواضع نیروهای دولتی سوریه در شهرهای السخنه، تدمر و قریتین انجام داد که به اشغال هر سه شهر منجر شد. گفته می شود تنها در تدمر به محض ورود نیروهای داعش بیش از 300 تن از ساکنین طی 24 ساعت نخست دستگیر و به فجیع ترین شکلی اعدام شده اند. روز گذشته دهها خبرنگار رسانه های مشهور جهان همچون "آسوشیتدپرس، بی بی سی، سی ان ان، یورونیوز اروپا، فرانس24 و فرانس 2 با حضور در تدمر به تهیه گزارش پرداختند.

فیلم/گزارش میدانی

{$sepehr_media_1460811_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    خبرگزاری های مهم ؟ بی بی سی خبرگزاری یا بنگاه فرافکنی؟ چرا ایران ی خبرگزاری مهم تو دنیا نداره مشرق جان به فکر باش اینم مخففش M.I.N مشرق ایران نیوز اما در سطح بین المللی و کاملا حرفه ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس