کد خبر 556474
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

در ادامه نبردها در جبهه جنوب غربی شهر حلب میان رزمندگان محور مقاومت با گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده، ساعتی پیش نخستین گروه از رزمندگان "حزب الله النجباء" وارد شهرک استراتژیک العیس شدند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه نبردها در جبهه جنوب غربی شهر حلب میان رزمندگان محور مقاومت با گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده، ساعتی پیش نخستین گروه از رزمندگان "حزب الله النجباء" وارد شهرک استراتژیک العیس شدند.

ورود رزمندگان محور مقاومت به العیس حلب+عکس

بنابر این گزارش، در نبردهای 48 ساعت گذشته میان دو طرف حداقل 200 تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و 12 دستگاه تانک و نفربر زرهی آنها نیز منهدم شده است. گروههای تکفیری چهار روز پیش با حمله سراسری به جنوب غربی حلب بر العیس و ارتفاعات مجاور آن سیطره یافته بودند. این عملیات در حالی انجام شد که گروههای مشارکت کننده در ان مانند احرارالشام، ارتش آزاد و جیش الاسلام 40 روز پیش رسما طرح آتش بس پیشنهادی سازمان ملل را پذیرفته بودند. ارتش سوریه با صدور بیانیه از قریب الوقوع بودن عملیات وسیع در حلب و سایر جبهه های این کشور خبر داده است.

ورود رزمندگان محور مقاومت به العیس حلب+عکس

ورود رزمندگان محور مقاومت به العیس حلب+عکس

ورود رزمندگان محور مقاومت به العیس حلب+عکس

ورود رزمندگان محور مقاومت به العیس حلب+عکس

ورود رزمندگان محور مقاومت به العیس حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    درود خداوند بر اهل بیت علیهم السلام و یارانش لعنت خداوند بر دشمنان اهل بیت علیهم السلام
  • ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    درست زمانی که خطوط دفاعی مستحکم و نقاط دژمانند حرامزاده ها به دست مقاومت افتاد و خسارات فراوان جانی دادند بسیاری از انبارهای مهمات و تجهیزاتشون نابود شده بود و .... در لحظه پیروزی ، یکهو آتش بس را قبول کردیم جنگی که رویش کاملا به نفع محور مقاومت بود یکهو 2 ماه کامل خوابید و قضیه چرخید خب اونا بیکار نشستن تو این مدت ، انبارهاشونو پر کردن تجهیزات جدید گرفتن خیلی از فرماندهان زخمی شون دوباره برگشتن و ... کامل از نو سازماندهی شدن ضمن اینکه با تونل های و ... جدید خطوط جدیدی برای دژهای جدید ترتیب دادن ، الان هر روز خبر از حمله سراسریشون می رسه یک روز دیرالزور یک روز حما یک روز ریف دمشق یک روز لاذقیه و ... اینکه فلسفه قبول آتش بس چی بود لااقل ما مردم نفهمیدیم .
  • روزبه ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    دو دقیقه تصرف که دیگه عکس گرفتن نداره....عکسی میگیرن و عقب نشینی میکنن...
  • موریس ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    درود بر رزمندگان شیر دل شیعه .. متاسفانه مناطقی که با رشادت رزمندگان مقاومت فتح میشه و تحویل ارتش سوریه میشه بعد از مدتی و به راحتی از دست داده میشه . اگه مشکلات نبود و میشد رزمندگان مقاومت در شهرها و مناطق فتح شده می ماندند مطمانا هر روز نقشه مناطق در اختیار قرمزتر میشد .
  • موریس ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    از جنگ چی سر در میاری . یه موقع موقعیت جغرافیایی یه منطقه طوری میشه که حضور در اون به ضرر دوطرف میشه و به خاطر ندادن تلفات خالی میمونه تا زمانی که مواضع اطراف تغییر کنه .
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    بچه ... از چیزی خبر نداری حرف نزن
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    دقیقا روسیه داره معامله میکنه
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    شما برو تصرف کن عقب نشینی نکن........ شما 9 شب به بعد تنها میری خیابون؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس