دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از احتمال حضور 20 هزار نفر در صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز در تاریخ 10 اردیبهشت سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به این که میزبان مهمانانی از 31 استان کشور در بازی دراز خواهیم بود، بالغ بر 20 هزار نفر در محل یادمان‌ بازی دراز حضور پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به این که خدمات در یادمان‌ها افزایش یافته است حضور مردم استان کرمانشاه و سایر استان‌ها در سرپل ذهاب و دیگر یادمان‌ها افزایش خواهد یافت.

ادیبی خاطرنشان کرد: هر ساله جمع کثیری از مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور خودجوش در این صعود معنوی و مشهد شهیدان عشق و عرفان، روح تازه‌ای در کالبد راهیان نور غرب کشور در سال جدید خواهند دمید.

وی افزود: سالروز شهادت شهید شیرودی و عملیات بازی دراز، روزهای نخست اردیبهشت ماه است، برای این که حضور خانواده‌ها در این منطقه به آسانی صورت گیرد، هر ساله این مراسم پنج شنبه و جمعه نزدیک به این تاریخ برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: برنامه امسال پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه در محل شهادت شهید شیرودی برگزار و روز جمعه 10 اردیبهشت ماه، صعود به ارتفاعات بازی دراز، در شهرستان سر پل ذهاب انجام خواهد شد. همچنین خدمت‌رسانی لازم جهت علاقه‌مندانی که بخواهند در روزهای آتی از دیگر مناطق عملیاتی بازدید کنند، فراهم است.

سردار ادیبی با اشاره به نحوه اسکان زائرین سرزمین نور، گفت: با کمک برادران در نیروی انتظامی، هلال احمر و دیگر نهادهای مربوطه اسکان ایمن و خدمات مناسبی را در خدمت زائرین قرار خواهیم داد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در پایان با اشاره به تاسیس یادمان جدید در غرب کشور، بیان کرد: با تصویب شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور افزایش یک یادمان در منطقه سرپل ذهاب تصویب شده؛ که باید اقدامات مطالعاتی و امکانات لازم برای حضور مردم در امسال فراهم شود تا زائرین بتوانند از آن یادمان بازدید کنند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس