فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: صعود ۲۰ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز را به عنوان بزرگترین مانور فرهنگی غرب کشور است.صعود به "بازی‌دراز" بزرگترین مانور فرهنگی غرب کشور است

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار بهمن ریحانی در نشست هماهنگی برگزاری صعود 20 هزار نفری به ارتفاعات "بازی دراز" اظهار داشت: صعود 20 هزار نفری به ارتفاعات "بازی دراز" در سالروز عملیات بازی دراز یک مانور مردمی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هر ساله جمع کثیری از مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور خودجوش در این صعود معنوی و حاضر شدن در مشهد شهیدان عشق و عرفان، روح تازه‌ای در کالبد راهیان نور غرب کشور در سال جدید خواهد دمید.ه همین دلیل امسال دومین سالی است که مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز به عنوان افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور نیز برنامه‌ریزی می‌شود.شهرستان سرپل‌ذهاب نهم و دهم اردیبهشت ماه میزبان مهمانانی از 31 استان کشور خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 20 هزار نفر در محل یادمان‌های بازی دراز در این روزها حاضر باشند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه گفت: کارگروه‌های متعددی در قالب اسکان، ترابری و پشتیبانی، بهداشت و درمان، اطلاع‌رسانی و کمیته اجرایی تشکیل شده است که خدمات رسانی به مردم را هدفمند خواهد کرد.

وی اظهار کرد: حضور سخنران‌ها و مداحان کشوری و راویان دفاع مقدس در کنار برنامه‌های ویژه فرهنگی برای روزهای صعود به بازی دراز در نظر گرفته شده است.

ریحانی خاطرنشان کرد: بازی دراز پیشانی اردوهای راهیان نور و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است و هر ساله با شکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس