مسئول اعزام کاروان راهیان نور رزمندگان گردان‌های 8 و 9 سپاه با بیان اینکه سال گذشته سردار شهید مدافع حرم "حسین همدانی" در میان زائران یادمان بازی دراز حضور داشت، گفت: امسال، راویان با ذکر خاطراتی از این سردار شهید مدافع حرم یاد و خاطره او را گرامی خواهند داشت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "علی اصغر صفاپور" مسئول اعزام کاروان راهیان نور رزمندگان گردان‌های 8 و 9 سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به حضور رزمندگان این گردان‌ها و خانواده‌هایشان در یادمان عملیات بازی دراز اظهار کرد: رزمندگان گردان‌ها به همراه خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات بازی دراز و به جهت بزرگداشت شهدای این عملیات‌ها عازم استان کرمانشاه خواهند شد.

وی افزود: امسال مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز در تاریخ 10 اردیبهشت برگزار خواهد شد. زائران این کاروان علاوه بر حضور در یادمان بازی دراز در یادمان‌های عملیات مرصاد و شهید شیرودی و مناطق عملیاتی شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین حضور پیدا می‌کنند.

صفاپور تصریح کرد: پیش بینی‌مان این است که حدود 600 نفر از رزمندگان گردان‌های 9 گانه سپاه، خانواده‌های شهدا، خانواده‌های این رزمندگان و عموم مردم در قالب چندین دستگاه اتوبوس اعزام شوند.

مسئول اعزام کاروان راهیان نور رزمندگان گردان‌های 8 و 9 سپاه با بیان این مطلب که سال گذشته سردار شهید مدافع حرم "حسین همدانی" نیز در میان زائران یادمان بازی دراز حضور داشت، گفت: امسال، راویان با ذکر خاطراتی از این سردار شهید مدافع حرم یاد و خاطره او را گرامی خواهند داشت.

خاطره‌گویی سردار شهید همدانی در نزدیکی شهر سرپل ذهاب(شهید همدانی از مدافعان شهر سرپل ذهاب در روزهای نخست جنگ بود که خاطرات آن را می‌توانید در کتاب "مهتاب خین" و یا در کتاب "پیغام ماهی‌ها" بخوانید.)

صفاپور ادامه داد: طبق برنامه‌های صورت گرفته سرداران حسین الله کرم، سعید قاسمی و عباس برقی برای خاطره‌گویی و روایتگری در این برنامه فرهنگی حضور پیدا می‌کنند. لازم به ذکر است که سال گذشته خواهر شهید شیرودی و خانواده شهید "محسن حاجی بابا" نیز در جمع زائران این کاروان حضور داشتند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس