صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز

معاون سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تمام امکانات و زیرساخت‌ها برای میزبانی از ۳۰ هزار زائر مراسم صعود سراسری به بازی دراز فراهم است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، معاون سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تمام امکانات و زیرساخت‌ها برای میزبانی از ۳۰ هزار زائر مراسم صعود سراسری به بازی دراز فراهم است.

سرگرد پاسدار یونس عزیزی درباره برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور سراسر کشور به ایسنا توضیح داد: سالروز عملیات «بازی دراز» به عنوان افتتاح راهیان نور کشور انتخاب شده است.  امسال روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برای سالروز این عملیات برنامه‌هایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه نخست بعدازظهر روز ۶ اردیبهشت توسط ارتش در جوار امامزاده احمدبن اسحاق برگزار خواهد شد. در صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه نیز حدود ۳۰ هزار تن به طرف این یادمان بازی دراز صعود خواهند کرد.

عزیزی گفت: برای این برنامه از روایت‌گران برجسته کشوری بهره خواهیم برد. تا کنون ۱۲ هزار نفر از کاروان‌های خارج از استان اعلام کردند که در سالروز عملیات حضور خواهند داشت و ۱۸ هزار نفر هم پیش‌بینی شده که از استان کرمانشاه در این روز حضور یابند. امسال به دلیل اینکه زیرساخت‌ها در شهر سرپل‌ذهاب مانند سنوات قبل نیست، ظرفیت اسکان به سمت شهرستان‌های اطراف از جمله دالاهو، قصرشیرین و اسلام آبادغرب، گیانغرب سوق داده خواهد شد.

وی یادآور شد: باتوجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در این مناطق که نام بردم تمامی زیرساخت‌ها و امکانت برای میزبانی از زائران و مهمانان این رویداد فرهنگی فراهم است. اورژانس فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، بالگردهای ارتش جهت گلباران یادمان‌ها، پلیس راهور، صدا و سیما جهت راه اندازی رادیو بازی دراز در این روز آمادگ‌ های لازم را انجام خواهند داد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس