کتاب «شناخت‌نامه سید مرتضی آوینی» مراحل پایانی چاپ را سپری می‌کند و انتشارات سوره مهر می‌کوشد این کتاب را تا بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حیدر ایمنی، مدیر روابط عمومی انتشارات سوره مهر گفت: کتاب «شناخت‌نامه سید مرتضی آوینی» مراحل پایانی چاپ را سپری می‌کند و می‌کوشیم تا بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران این کتاب را به چاپ برسانیم.

وی درباره محتوای این کتاب توضیح داد: مهدی مظفری ساوجی این کتاب را در 16 فصل نوشته است و برای نگارش آن از اشخاصی چون مرتضی سرهنگی و هدایت‌الله بهبودی که از نزدیکان شهید آوینی بوه‌اند، بهره گرفته است. همچنین در این کتاب، آثار و دست‌نوشته‌های شهید آوینی به مخاطبان معرفی می‌شود.

مدیر روابط عمومی انتشارات سوه مهر همچنین از چاپ مجدد کتابی از علیرضا کمری خبر داد و گفت: کتاب «حرمان هور» او به چاپ شانزدهم رسید. هر چند در چاپ تازه، این کتاب شامل ویرایش مجدد نشده است اما بر تصاویر آن افزوده شده و به صورت رنگی منتشر شده است.

به گفته وی، دو جلد پایانی مجموعه «دار و دسته دار علی» با نام «بمب کلاغی» و «خمپاره‌های نقلی» نوشته اکبر صحرایی، «هی یو» نوشته سعید ابوطالب و کتاب «همه 13 سالگی‌ام» نوشته گلستان جعفریان،  آثار تازه انتشارات سوره مهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهند بود.
*ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس