کد خبر 552493
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

مجری و کارگردان هنری برنامه «شب‌ کوک» گفت: صداوسیما مشکلات مالی دارد ولی حُسن شبکه نسیم این است که برنامه‌های پر اسپانسر دارد و این باعث می‌شود تا شبکه شرایط مالی خوبی پیدا کند.

به گزارش مشرق، باربد بابایی درباره‌ی میزان استقبال مخاطبان برنامه «شب کوک» در ایام نوروز اظهار کرد: از قبل حدس می‌زدم زمانی که به مرحله نیمه نهایی برسیم، مخاطبان برنامه را خیلی جدی‌تر دنبال کنند. اوایل تعداد شرکت‌کننده‌ها زیاد بود و طبیعتاً صداهای خوب کمتر دیده می‌شد، ولی با شروع مرحله نیمه‌نهایی از اول فروردین ماه، 12 خواننده بالا آمدند و همه آنها از صداهای خوبی برخوردار بودند؛ البته اضافه شدن آیتم‌هایی مثل پشت صحنه‌های تمرین هم در جذابیت برنامه بسیار تاثیرگذار بود.

بابایی با بیان اینکه «عوامل مختلفی دست به دست هم دادند تا نوروز امسال برای شبکه نسیم فوق‌العاده باشد» به میزان بالای استقبال مخاطبان از برنامه‌های شبکه «نسیم» اشاره کرد و گفت: امسال سریال‌های نوروزی خوب بودند، اما به هر حال همانند سال‌های گذشته نبودند؛ برنامه‌هایی مثل «کلاه قرمزی» و «پایتخت» اتفاقات بسیار خوبی بودند که امسال در تلویزیون رخ ندادند؛ از طرفی هم حضور افرادی همانند مهران مدیری و رامبد جوان وزنه‌ی بزرگی برای شبکه «نسیم» محسوب می‌شوند.

او با اشاره به طریقه انتخاب شرکت‌کنندگان برنامه «شب کوک» برای سری بعدی این برنامه بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید با استفاده از اپلیکیشن موبایل، ویدئوهایی از خودشان برایمان بفرستند تا از میان آنها افراد شایسته انتخاب شوند. تا کنون بالغ بر 84 هزار ویدئو فرستاده شده و طبیعتاً برای تماشا و بررسی این فایل‌ها نیازمند زمان هستیم؛ امیدوارم در خرداد ماه بتوانیم ضبط سری جدید برنامه را آغاز کنیم.

مجری و کارگردان هنری برنامه «شب‌کوک» درباره علت ساخت این برنامه در شبکه «نسیم» توضیح داد: چهار سال پیش پیشنهاد این مدل برنامه را به شبکه سه دادم، ولی آن زمان به دلایلی قبول نشد. یا شبکه احساس نیاز به اینچنین برنامه‌ای نداشت و یا اینکه به هر حال ساخت برنامه در محور موسیقی کار سخت و پرچالشی است و برای ساخت برنامه‌هایی از این دست باید با حواس جمع جلو رفت. بعد از مدتی اتفاقی توسط یکی از دوستانم با شبکه «نسیم» آشنا شدم که به پیشنهاد ایشان طرح را به این شبکه ارائه دادم و قرار شد مدتی برنامه «شب کوک» به صورت آیتمی اجرا شود تا ببینیم فرصت این مدل مسابقه وجود دارد یا نه؛ در نهایت از سال 94 با موافقت مدیران این برنامه ساخته شد.

او در پاسخ به این پرسش که اگر امکان تولید برنامه «شب کوک» در شبکه‌های رسمی رسانه ملی به شما داده شود، این کار را انجام می‌دهید؟ پاسخ منفی و توضیح داد: شبکه «نسیم» با وجود اینکه جزو شبکه‌های سراسری نیست، اما جای خودش را در میان مردم پیدا کرده است. برنامه «خندوانه» در سال‌های گذشته راه را برای شبکه صاف کرد. وقتی که در شبکه‌ای کار می‌کنیم که طرفدارانش را پیدا کرده و ما برنامه‌سازان هم آرامش داریم، فکر می‌کنم اشتباه فاحشی است اگر بخواهیم تغییر موضع بدهیم.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    0 0
    خیلی مجریش توانمنده . ازرامبدومدیری هم دوسروگردن بالاتره .ازاون مجریهای جسور درحدفرزاد حسنی البته فرزاد همیشه بانیش وکنایه حرف میزنه این ولی عاقلترازفرزاده . خیلی پاش خندیدیم .
  • محمدامین پری دوست ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    0 0
    شب کوک فوق العاده است و اجرای باربدبابایی خوش تیپ و شوخ طبع و حاضرجواب خارق العاده است پوریای حیدری هم که جذاب و دوست داشتنی است اما سریال های تلویزیون مزخرف بود
  • بهار ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    من در عمرم هرگز برنامه اي به جذابيت شبكوك نديدم كه انقدر تاثيرات مثبتي روي افكار و رفتار من داشته باشه از تمام عوامل برنامه كمال تشكر را دارم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس