کد خبر 552795
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

ساخت فصل دوم برنامه «شب کوک» از 14 فروردین آغاز شده است.

به گزارش مشرق، باربد بابایی مجری و کارگردان هنری برنامه «شب کوک» شبکه نسیم در خصوص جزئیات این برنامه و تغییرات آن در فصل جدید بیان کرد: طرح «شب کوک» را نزدیک به سه سال و نیم پیش به شبکه نسیم ارائه کرده بودم که در نهایت اردیبهشت سال 94 مدیران شبکه نسیم با آن موافقت کردند. برای ساخت «شب کوک» از همان اردیبهشت اقدام کردیم. درابتدا ساخت دکور و انتخاب داوران انجام شد.

وی ادامه داد: برای انتخاب داوران یک لیست 20 نفره را پیش رو داشتیم. البته تأکید خودم نیز بنا بر حضور سه داوری بود که با برنامه همکاری کردند، یعنی آقایان آسرایی، یغمایی و حیدری. در ادامه هم آقای برنجان که خود از کارشناسان دفتر موسیقی است به جمع داوران اضافه شد.

بابایی افزود: تعداد شرکت‌کنندگان نزدیک به 210 نفر بود که وارد مسابقه شدند و برنامه با آنها آغاز شد. مدت شش ماه برنامه با این تعداد شرکت‌کننده روی آنتن رفت تا به 12 نفر پایانی رسیدیم. مسابقه این 12 نفر در ایام نوروز بخش نیمه نهایی و فینال «شب کوک» را تشکیل داد.

وی  در مورد حواشی به وجود آمده مبنی بر تقلید از برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای تصریح کرد: مسابقه موسیقی با این شرایط متعلق به ایرانیان نیست. این مسابقه دارای یک استاندارد جهانی است. بنابراین ساخت چنین برنامه‌ای به معنی کپی‌برداری نیست. بلکه هر کشوری بنا بر فرهنگ خود قسمت‌هایی از آن را انتخاب می‌کند. 

باربد بابایی تأکید کرد: برنامه ما آکادمی موسیقی نیست. «شب کوک» یک مسابقه استعدادیابی است. تمام بخش‌های «شب کوک» تفاوت‌های زیادی با آن برنامه‌هایی دارد که برخی ما را با آن مقایسه می‌کنند. 

مجری برنامه «شب کوک» خاطرنشان کرد: من مجری نیستم، بلکه یک شومن هستم. کار شومن استندآپ کمدی است. ما سعی کردیم در برنامه فضایی فانتزی داشته باشیم. به این دلیل که محوریت  شبکه نسیم علاوه بر سرگرم‌کننده بودن برنامه ها، ایجاد یک فضای کمدی و فانتزی را هم مدنظر داشته است تا از این طریق حال مردم هم خوب شود.

بابایی از آغاز ساخت فصل جدید «شب کوک» خبر داد و گفت: ساخت فصل دوم برنامه از 14 فروردین آغاز خواهد شد. فراخوان این فصل از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، ویدئوهای علاقه مندان را دریافت می‌کند. تا کنون نزدیک به 60 الی 70 هزار ویدئو به دستمان رسیده است که باید همگی دیده شوند. همچنین یک وقفه دو ماهه در پیش تولید داریم. علت آن هم ساخت دکور، کارها و تنظیم موسیقی و ... است. 

وی ادامه داد:  پخش فصل دوم «شب کوک» از خرداد آغاز می شود. در این فصل مردم با دیدن دکور برنامه شگفت زده خواهند شد. دکور این سری «شب کوک» نقطه قوت آن است. به علاوه سه الی چهار آیتم جدید به برنامه اضافه خواهد شد. تماشاچیان نیز همچنان در استودیوی برنامه حضور دارند. حتی تعداد آنها بیشتر هم می شود.

بابایی عنوان کرد: جایزه نفر اول در فصل اول، خواندن تیتراژ ابتدایی فصل دوم است. اما تیتراژ پایانی را یکی از داوران اجرا می‌کند. به احتمال زیاد فریدون آسرایی این کار را بر عهده خواهد گرفت. داوران برنامه نیز به احتمال قوی همان چهار نفر قبلی هستند، اما ممکن است یک خواننده مطرح دیگر به آنها اضافه شود. 

وی در پایان بیان کرد: این اواخر راجع به «شب کوک»  کمی بی انصافی شده بود. البته دوستان بسیاری ما را مورد لطف خود قرار دادند. باید در نظر داشته باشیم که اولین بار است که این برنامه به این شکل ساخته شده است، به همین دلیل طبیعی است که دارای نقاط ضعف باشد. من از همه دوستان می خواهم که کمی به ما فرصت بدهند. ما گروه بزرگی هستیم که همه تلاش خود را می کنیم تا برنامه به ایده آل مورد نظر برسد و در نهایت به یکی از مفاخر سیما تبدیل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام.خیلی ممنون از زحماتی که میکشید. برنامه ی فوق العاده زیبایی دارید... اگر میشود با خواننده علی عبدالمالکی قرار بگذارید و او را یکی از داورا انتخاب کنید و در برنامه حضور داشته باشد.
  • اوینا ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام ممنون از زحماتتون واقعا فوق العاده است محشره لطفا از اقای پوریا حیدری بخواین تا در برنامه ی بعدی شبکوک به طور زنده برامون بخونن مرسی واقعا مچکرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس