کد خبر 550110
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

«بیمار استاندارد» یکی از سریال‌هایی است که تلویزیون به پخش آن در نوروز 95 رضایت داد و فقط شبکه‌ پخش‌ کننده آن در دقیقه 90 تغییر کرد.

به گزارش مشرق، سریال سعید آقاخانی در ژانر طنز قرار می‌گیرد و هر شب ساعت 22و15 دقیقه از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

بابک حمیدیان، جواد عزتی، اصغر سمسارزاده، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌شاهی، هومن حاجی‌عبدللهی، حسین محب‌اهری و ... از بازیگران این سریال هستند.

آنچه می‌خوانید صحبت‌های سه تن از بازیگران این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار ایسناست.

شاهرخ‌شاهی: تله‌فیلم‌ها بیشتر شوند

نیما شاهرخ شاهی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است، اما علاقه او به سینما باعث شد تا سال 1382 با بازی در فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم وارد عرصه سینما شود.

او بعد از این فیلم در آثار سینمایی همچون پارک وی، دایره زنگی، مجنون لیلی و کیش و مات بازی کرد. البته شاهرخ شاهی رشته عمران را رها نکرد و تا چند سال پیش بازیگری و عمران را با هم کار می‌کرد، اما از آن زمان همه تمرکزش را در بازیگری گذاشت. شاهرخ شاهی فعالیت در تلویزیون را هم با ایفای نقش مهران خواستگار لیلا در سریال شمس العماره ساخته سامان مقدم آغاز کرد و بعد از آن در سریال‌های فاصله‌ها، ملکوت، موج و صخره، دختران حوا، مرد نقره‌ای، میلیاردر و معراجی‌ها به ایفای نقش‌های مختلف پرداخت.

یکی از دغدغه‌های او، مخاطب است و برایش اهمیت دارد؛ شاهرخ‌شاهی درباره فعالیتش در سال 94 عنوان می‌کند: خوشبختانه امسال در 14 کار بازی کردم که از این تعداد 6 فیلم سینمایی، 7 فیلم رسانه‌های تصویری و تله فیلم و یک سریال است.

او که در سریال نوروزی «بیمار استاندارد» مشغول بازی است، در این سریال نقش مهرداد را بازی می‌کند، اما ترجیح می‌دهد درباره آن توضیح ندهد. وی درباره دغدغه‌اش برای سال 95 می‌گوید: متاسفانه تولید تله‌فیلم‌ها برای تلویزیون نسبت به سال‌های قبل خیلی کمتر شده و این دردناک است، زیرا بازی در این آثار باعث می‌شود تا همکاران همیشه سر کار حضور داشته باشند، زیرا برخی از همکارانم فقط از بازیگری امرار معاش می‌کنند، به همین دلیل امیدوارم سال 95 شرایط بهتری برای بازی فراهم شود و تعداد تله فیلم‌های تلویزیون هم افزایش یابد؛ البته منظورم این نیست که کمیت قربانی کیفیت شود، اما می‌توانیم با نظارت این مساله را ساماندهی کنیم.

هومن حاج‌عبداللهی: دغدغه‌ام بازیگری است

هومن حاج‌عبداللهی کسی نیست جز صداپیشه پنگول. او در طول سال‌های فعالیت هنری‌اش در کنار صداپیشگی تجربه اجرا و بازیگری هم داشته است. مخاطبان تلویزیون در نوروز 94 شاهد بازی او در سریال تلویزیونی پایتخت 4 و ایفای نقش رحمت بودند.

حاج‌عبداللهی در اواسط امسال هم سریال «آقا و خانم سنگی» را بازی کرد و حالا این روزها در سریال تلویزیونی «بیمار استاندارد» نقش داوود را بازی می‌کند.

او درباره نقشش در این سریال نوروزی می‌گوید: این نقش جذابیت‌های خاص خودش را دارد و اطمینان دارم مخاطبان نوروزی را غافلگیر خواهد کرد.

این بازیگر دلیل پذیرش بازی در سریال بیمار استاندارد را حضور سعید آقاخانی در مقام کارگردان، فیلمنامه بهرام توکلی، شخصیت‌پردازی صحیح و حضور بازیگران خوب می‌داند.

حاج‌عبداللهی امسال را به عنوان یک سال خیلی خوب ارزیابی می‌کند، زیرا معتقد است فرصت‌های خوبی برای بازی داشته است.

وی عنوان می‌کند: خوشبختانه این روزگار را خیلی دوست دارم، زیرا مدت‌ها دغدغه‌ دل و ذهنم در حرفه‌ام، بازی کردن است و این شرایط برایم فراهم شد تا بتوانم تجربه‌های خوبی را با کارگردانان مختلف کسب کنم و هیچ چیز بهتر از فراهم شدن موقعیت‌های متنوع نیست، زیرا باعث می‌شود تا فرد درگیر روزمرگی نشود. امیدوارم سال 95 هم شرایط خوبی برای بازی‌ و ایفای نقش‌های متنوع برایم فراهم شود. گرچه هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

حسین عرفانی: نقش خودم را بازی می‌کنم

حسین عرفانی از دوبلورهای مشهور ایران و همسر شهلا ناظریان است. او به عنوان گوینده ثابت نقش‌های آرنولد شوارتزنگر مشهور است. وی در سریال نوروزی بیمار استاندارد ایفای نقش کرده است. مهمترین ویژگی نقش او این است که در این سریال نقش حرفه خودش را بازی می‌کند و در قالب این نقش حرفه دوبله هم به جوانان معرفی می‌شود.

وی در توضیح بیشتر نقش خود در این سریال می‌گوید: من در این سریال نقش یک مدیر دوبلاژ را بازی می‌کنم که قهرمان داستان به نام بهنام نزد او مراجعه کرده و می‌خواهد تست بازیگری بدهد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری است و می‌خواهد شانس خود را در این حوزه هم امتحان کند البته قبلاً هم در فیلم سینمایی سینما نیمکت به کارگردانی محمد رحمانیان در نقش یک مدیر دوبلاژ بازی کرده بودم.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    0 0
    دارای فیلمنامه بسیار ضعیفی است............................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس