اشکان خطیبی بازیگر فیلم سینمایی «سینما نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان از اکران این فیلم در اواخر فصل تابستان خبر داد.

تابستان در سینماها نیمکت گذاشته می‌شودگروه فرهنگی مشرق- اشکان خطیبی بازیگر فیلم سینمایی «سینما نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان از اکران این فیلم در اواخر فصل تابستان خبر داد.

بازیگر «سینما نیمکت» در رابطه با اکران این فیلم گفت: با توجه به رایزنی های صورت گرفته با امیرحسین علم الهدی دبیر شورای سیاست گذاری گروه «هنر و تجربه» نمایش این اثر از اواخر تابستان آغاز خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه به دنبال اکران عمومی این اثر نیستند، بیان کرد: با توجه به اتفاق هایی که در خصوص حضور این اثر در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رخ داد و حمایت گروه «هنر و تجربه» از این فیلم به طوری که پای حضور آن در بخش خود ایستادند، تصمیم بر نمایش «سینما نیمکت» در این گروه سینمایی شد.

این بازیگر در رابطه با اینکه خیلی از سینماگران معتقد هستند که نمایش آثار در گروه «هنر و تجربه» به لحاظ تبلیغات و اطلاع رسانی ضعیف است، گفت: نه، اینطور هم نیست. چرا که فیلم‌هایی نظیر «پرویز» و «ماهی و گربه» به خوبی در این گروه دیده شدند که این مسئله به خودی خود بحث اثرگذار بودن یا کم بودن تبلیغات آثار این گروه نمایشی را منتفی می‌کند.

به گزارش صبا، محمد رحمانیان چهره عرصه نمایش و یکی از کارگردان‌های مطرح تئاتر کشور، همواره به سینما علاقه نشان داده است. وی پیش از این در یکی از گفت و گوهای خود با رسانه‌ها اعلام کرده بود که «سینما نیمکت» یکی از فیلم بسیار ساده و کلاسیک است و نمی تواند در بخش «هنر و تجربه» حضور داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهار داشته بود که: اگر همه دنیا بگویند «سینما نیمکت» فیلم بدی است، من می‌دانم که فیلمم خوب است و دست کم از بعضی از آثار پذیرفته شده در بخش سودای سیمرغ بهتر است.

علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، هومن برق‌نورد و اشکان خطیبی بازیگران آخرین ساخته محمد رحمانیان هستند و تورج منصوری مدیر فیلمبرداری نام آشنای سینمای ایران تهیه کنندگی «سینما نیمکت» را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس