کد خبر 548785
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

قائم مقام معاون سیما گفت: برای نوروز سال 1395سریال بیمار استاندارد، زعفرانی و قرعه تدارک دیده شده‌اند و حدود 60 فیلم جدید هم در این دوران به روی آنتن می‌روند.

به گزارش مشرق، «رضا پورحسین» در بخش خبری ساعت 14 در سخنانی درباره ویژه برنامه‌های نوروزی تلویزیون گفت: امسال مانند هر سال سعی کردیم دوره نوروز مفرح و شاد برای مردم باشد و در عین حال ایام معنوی هم با کوشش راهیان نور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امسال تدارک زیادی برای تولید برنامه‌های متنوع دیده‌ایم؛ اظهارداشت: 3 سریال و 60 فیلم سینمایی که اکثرا جدید هستند. مستندهای بسیار خوب و دست اول و مستندهای فخر ایران که از شبکه یک و پنج پخش می شود. همچنین می‌توانم به برنامه های قندپهلو، دورهمی، شکر آباد و خندوانه و کارهای بهاریه و مسابقه سه ستاره که این شب ها تمام می شود و مسابقه دانشجویی در شبکه آموزش اشاره کنم. برنامه های مذهبی ترکیبی و گفت و گو داریم. هر روز هم در چند نوبت شبکه های اصلی حال و هوای معنوی جبهه  های غربو جنوب را روایت می‌کنند و با راهیان نور همراه می‌شویم و توجه ویژه ای به کودک و نوجوانان شده و محله گل و بلبل با حضور عمو پورنگ در شبکه دو داریم.

پورحسین همچنین در پاسخ به سوالی با موضوع رویکرد محتوایی برنامه‌ها در نوروز نیز عنوان داشت: من فکر می‌کنم امسال به دلیل اینکه از ایام ولادت حضرت فاطمه نزدیک تریم برنامه ها شادتر هستند و برنامه ها شادتر و متنوع تر هستند.

وی درباره دلیل حذف دودکش و آمدن بیمار استاندارد به شبکه یک نیز توضیح داد: هر دو سریال کارهای خوبی هستند اما با توجه به حال و هوای آرام نوروز بیمار استاندارد تناسب بیشتری دارد.

وی همچنین درباره برنامه‌های تکراری تلویزیون در نوروز نیز گفت: برنامه تکراری که همیشه هست اما درباره فیلم‌ها و برنامه‌های ترکیبی حداقل تکرارها صورت می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مریم ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    مسخره ها کلاه قرمزی رو نذاشتن انقدر صدا و سیما گدا بازی در وارد که نساختن. حالا اگه واسه راهیان نور بودجه میخواستن بدن راحت پول میدادن ولی واسه شادی مردم نه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس