کد خبر 549811
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

منابع میدانی سوریه از هلاکت سه تن از فرماندهان ارشد گروه های وابسته به شبکه تروریستی بین المللی القاعده و داعش در استانهای دمشق و درعا خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع میدانی سوریه از هلاکت سه تن از فرماندهان ارشد گروه های وابسته به شبکه تروریستی بین المللی القاعده و داعش در استانهای دمشق و درعا خبر داده‌اند.

هلاکت دو فرمانده ارشد القاعده در سوریه+عکس

بنابر این گزارش، "ابوحفص الاحرار عضو موسس و فرمانده ارشد گروه احرارالشام و راتب نحاس ملقب به ابوانس فرمانده بخش ضد زره و عضو موسس گروه جیش الاسلام (وابسته به اخوان المسلمین سوریه والقاعده)" روز گذشته در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در دو منطقه القملون شرقی و غوطه شرقی شهر دمشق به هلاکت رسیده‌اند. این دو تن از قدیمی‌ترین فعالان جریانات تکفیری در استان دمشق سوریه بوده اند که سالها به دلیلی فعالیت در گروه‌های زیرزمینی مسلح تکفیری در زندان دولت سوریه به سر برده‌اند. 

هلاکت دو فرمانده ارشد القاعده در سوریه+عکس

در تحولی دیگر درگیری‌ها میان دو گروه تروریستی "لواء شهداء یرموک و حرکت المثنی الاسلامیه" وابسته به داعش از یکسو با ائتلافی گروههای زیرمجموعه داعش و القاعده از سوی دیگر در مناطق حاشیه غربی استان درعا واقع در جنوب سوریه نیز به هلاکت فرمانده ارشد گروه لواء شهداء یرموک (داعش) با نام "عبدالباسط نابلسی ملقب به ابوهادی" منجر شده است. در این درگیریها صدها تن از دو طرف به هلاکت رسیده و کنترل سه شهرک تحت اشغال القاعده و ارتش آزاد به دست نیروهای داعش افتاده است.

هلاکت دو فرمانده ارشد القاعده در سوریه+عکس/آماده انتشار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    1 0
    به درک اسفل
  • امپراتور ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    1 0
    به بخش چپم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس