کد خبر 549579
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۱

در ادامه عملیات نظامی ارتش و بسیج مردمی سوریه در حاشیه شمالی شهر حلب ظهر امروز یکدستگاه تانک متعلق به گروه تروریستی تکفیری داعش در حین حمله به مواضع نظامیان سوری با موشک ضد تانک منهدم شد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نظامی ارتش و بسیج مردمی سوریه در حاشیه شمالی شهر حلب ظهر امروز یک دستگاه تانک متعلق به گروه تروریستی تکفیری داعش در حین حمله به مواضع نظامیان سوری با موشک ضد تانک منهدم شد.

{$sepehr_media_1442133_400_300}

فیلم/شکار تانک داعش توسط ارتش سوریه

بنابر این گزارش، درگیر‌ی‌های شدید میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست‌های تکفیری داعش از دو روز یش با حمله گسترده تروریست‌ها به مواضع نظامیان سوریه مستقر در مناطق حاشیه‌ای روستای "شیخ نجار" واقع در حاشیه شمال شرقی شهر حلب آغاز شد که طی آن تلاش نیروهای داعش برای نفوذ در منطقه با شکست مواجه شده است.

فیلم/شکار تانک داعش توسط ارتش سوریه

نیروهای ارتش سوریه پس از یک عقب نشینی تاکتیکی، اقدام به اجرای پاتک سنگین علیه مواضع داعش در روستای کفرصغیر کرده که طی درگیری‌ها 30 تروریست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شده‌اند. بخش رسانه‌ای ارتش سوریه تصاویر اجساد 5 تروریست را منتشر کرده است که یکی از آنها فرمانده مهاجمین داعشی بود که از اتباع کشور الجزایر می‌باشد.

{$sepehr_media_1442150_400_300}

فیلم/شکار تانک داعش توسط ارتش سوریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس