کد خبر 544047
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

بخش رسانه ای حزب به اصطلاح اسلامی "ترکستان شرقی چین" از گروههای وابسته به شبکه تروریستی بین المللی القاعده، تصاویر جدیدی از فعالیتهای عناصر این گروه در اردوگاهی در منطقه "سهل الغاب" واقع در شمال استان حماه سوریه منتشر کرده است.

گروه بین الملل مشرق- بخش رسانه ای حزب به اصطلاح اسلامی "ترکستان شرقی چین" از گروههای وابسته به شبکه تروریستی بین المللی القاعده، تصاویر جدیدی از فعالیتهای عناصر این گروه در اردوگاهی در منطقه "سهل الغاب" واقع در شمال استان حماه سوریه منتشر کرده است.

اردوگاه تروریستهای چینی در شمال سوریه+عکس

بنابر این گزارش، در این مجموعه تصاویر، گروهی از تروریست های "اویغور تبار" تبعه چین در حال تمرینات نظامی روزمره و استقرار در خطوط تماس نبرد با نیروهای دولتی سوریه مشاهده می شوند. بنابر آخرین آمارهای منابع امنیتی سوری، سازمان جاسوسی ترکیه از سال 2011 بیش از 3 هزار تروریست چینی تبار را در اردوگاههای آموزشی مستقر در شهر غازی عنتاب این کشور آموزش داده و تحت پرچم القاعده وارد سوریه کرده است. این اقلیت به زبان ترکی تکلم کرده و با هدایت سازمان جاسوسی ترکیه برای تجزیه مناطق مسلمان نشین چین و الحاق ان به ترکیه نبرد خونینی را علیه دولت مرکزی آغاز کرده است.

اردوگاه تروریستهای چینی در شمال سوریه+عکس

اردوگاه تروریستهای چینی در شمال سوریه+عکس

اردوگاه تروریستهای چینی در شمال سوریه+عکس

اردوگاه تروریستهای چینی در شمال سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید محسن ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    خدا لعنت کند شما را
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    به اینا میگن : خرس الدنیا و الاخره
  • محسن ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    ها لامصبا بدجوری خرسن! امان از خرسهای آخرت! خرای آخرت دیگه چجورین، الله اعلم! بعد از کلی خندیدن! فکر کنم منظور شریفتون خسر الدنیا و الآخرة بوده.
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    » با هدایت سازمان جاسوسی ترکیه برای تجزیه مناطق مسلمان نشین چین و الحاق ان به ترکیه نبرد خونینی را علیه دولت مرکزی آغاز کرده است.» مگر چین با ترکیه هم مرزه که این تروریست ها چنین هدفی دارند؟!
  • احمد ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    لازم نیست هم مرز باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس