کد خبر 54641
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۵

او ( همسرم ) به من گفت که انها وی را بسیار شکنجه کردند و او را کتک زدند . در سه هفته ی گذشته از زمانی که انها او را گرفتند اجازه ندادند که وی بنشیند . همسرم در طی این مدت سرپا ایستاده بود وی اصلا نخوابید چون ایستاده بود.

واحد مرکزی خبر: خانواده های پزشکان انقلابی بحرین که عزیزانشان متهم به حمایت از انقلابیون این کشور هستند از شکنجه نیروهای حکومتی برضد این افراد خبر دادند.

به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی ؛ تعداد بیست پزشک بحرینی که مراحل محاکمه ی آنها درحال طی شدن است بر اثر شکنجه مجبور شدند اعتراف های نادرست بکنند. خانواده های این پزشکان در گفتگو با بی بی سی این خبر را اعلام کردند.

پزشکان بحرینی روز پنج شنبه به دادگاه بازگشتند و متهم هستند که در زمان تظاهرات ضد حکومتی بحرین در ماه مارس ، کنترل بیمارستانی را در دست گرفتند و از ان به عنوان پایگاه شورشیان ( انقلابیون ) استفاده کردند .

روبرت ویندفال حیز خبرنگار بی بی سی یکی از دو خبرنگار خارجی است که اجازه تهیه گزارش از جلسه ی محاکمه ی این پزشکان را دریافت کرده است.

خبرنگار بی بی سی با همسر یکی از پزشکان انقلابی بحرین که به«فتنه» متهم شده است گفتگو کرد این زن انقدر ترسیده است که جرات نمی کند تا چهره اش در بی بی سی نشان داده شود.

وی گفت همسرش به شیوه ای نظام مند شکنجه شد تا مجبور به اعتراف شود.

وی گفت.." او ( همسرم ) به من گفت که انها وی را بسیار شکنجه کردند و او را کتک زدند . در سه هفته ی گذشته از زمانی که انها او را گرفتند اجازه ندادند که وی بنشیند . همسرم در طی این مدت سرپا ایستاده بود وی اصلا نخوابید چون ایستاده بود".

در ادامه خبرنگار گفت : " خانواده های پزشکان بحرینی می گویند این پزشکان به علت ارائه مدارک قوی به دنیا درباره تیراندازی نیروهای دولتی بازداشت شده اند. این پزشکان در شبکه های بین المللی حضور یافتند تا خواستار توقف خشونت در بحرین شوند".

در ادامه برادریک پزشک بحرینی گفت .." انها همه نوع جرم را دیدند که برضد مردم بحرین صورت گرفت انها این خبر را به اطلاع رسانه های بین المللی رساندند که این مسئله باعث عصبانی شدن حکومت بحرین شد".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس