کد خبر 545519
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

جمعی از رهبران سیاسی و رسانه‌ای انصارالله یمن در مراسمی با قدردانی از مواضع دبیر کل حزب‌الله لبنان در حمایت از یمن، خطاب به نصرالله اعلام کردند که دشمن انصارالله و حزب‌الله یکی است.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، در پی سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان که در آن بر ایستادگی خود در کنار یمن تاکید کرد، هیات رسانه‌ای انصارالله جشنواره‌ای مردمی را با عنوان "وفا به سرور وفاداری" در صنعاء، پایتخت یمن برگزار کرد که در آن رهبران حزبی، سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی مشارکت داشتند .

در این مراسم که با هدف قدردانی و اعلام وفاداری به دبیرکل حزب‌الله لبنان برگزار شد رهبران انصارالله تاکید کردند که سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان "شریف‌ترین کاری بود که وی در زندگی‌اش کرده است".

برگزار کنندگان این جشنواره تاکید کردند که این جشنواره بیانیه و سفارشاتی را در سطح "قدرشناسی" و برای"همبستگی با حزب الله که مورد هجمه وحشیانه‌ای از سوی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس واقع شده است که این حزب را یک سازمان تروریستی نامیدند"، منتشر خواهد کرد.

آنها تاکید کردند که این جشنواره به منزله بیان قدردانی یمنی‌ها با تمامی طیف‌هایشان است و در آن تعدادی از احزاب، شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌ای مشارکت خواهند داشت.

احمد حامد، رئیس هیات رسانه‌ای انصارالله تاکید کرد: این جشنواره پس از موضع "شریفانه‌" نصرالله برگزار می‌شود. ما صلاح دیدیم که جشنواره‌ای برگزار شود تا به سید حسن نصرالله بگوییم "ما و ای شما آقای ما، در یک جبهه هستیم و دشمن ما واحد است و ما دست به دست و شانه به شانه هم هستیم ما با اسرائیل عربی رودررو هستیم همانطور که شما با اسرائیل عبری رودررو هستید ما با صهیونیست‌های عرب مواجه هستیم همانطور که تو با صهیونیست‌های اسرائیلی مواجه هستی.

حامد عنوان داشت: این جشنواره که این هیات آن را برگزار می‌کند، همچنین برای همبستگی با حزب‌الله در مقابل مصوبه صادره از حامیان مالی و پشتیبانان تروریسم است.

وی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را "خود تروریسم" توصیف کرد و گفت، اگر آمریکا سازنده "تروریسم" است، عربستان حامی مالی تروریسم است و این عربستان بود که خاستگاه تروریسم برای حمایت از طرح آمریکایی شد.

وی عنوان داشت که اتهام هایی مبنی بر جرم خواندن رابطه میان حزب‌الله با مردم یمن برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های آنها و مزدوران و ایستادگی آنها در کنار اسرائیلی است که آنها را آموزش داد و به آنها سلاح داد و این رابطه‌ای است که این روزها علنی شده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نگار ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    جای تاسف داره که ایران به یمن اسلحه و نیروی نظامی نمیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس