حجت‌الاسلام شیرمردی گفت: آقای رحیم‌پور ازغدی یک‌سال و نیم سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بود در حالی که هر سخنران موضوعی حدود 6 تا 9 ماه در نمازجمعه سخنرانی می‌کند.

به گزارش مشرق، پس از اینکه ستاد نماز جمعه تهران از خرداد سال 93 از حسن رحیم‌پور ازغدی برای سخنرانی در پیش از خطبه های نماز جمعه دعوت کرد و به صورت منظم این سخنرانی ها برگزار شد، در آبان‌ماه دعوت از وی متوقف شد که از همین رو برخی رسانه‌ها مطرح کردند عدم حضور رحیم‌پور ازغدی با فشار مقامات اجرایی صورت گرفته است.

بر همین اساس برای جزئیات این موضوع به سراغ رئیس ستاد نماز جمعه تهران رفتیم.

در همین زمینه حجت‌الاسلام سید یدالله شیرمردی رئیس ستاد نمازجمعه تهران، با اشاره به عدم حضور رحیم‌پور ازغدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران اظهار داشت: هیچ فرد یا نهادی برای عدم حضور ایشان در پیش از خطبه‌ها به ما فشار نیاورده و این موضوع صحت ندارد چرا که هیچ کسی جرأت فشار آوردن به نمازجمعه را ندارد و پشتیبان نماز جمعه امت ایران اسلامی هستند.

شیرمردی با تأکید بر اینکه ما بر اساس تدبیر و مصلحت کار خود را انجام می‌دهیم یادآور شد: ما حدود یک سال و نیم از سخنان آقای رحیم‌پور ازغدی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه استفاده کردیم در حالیکه هر سخنران موضوعی حدود 6 تا 9 ماه در نمازجمعه سخنرانی می‌کند.

رئیس ستاد نمازجمعه تهران در پاسخ به این سوال که آیا مجددا آقای رحیم‌پور ازغدی در پیش از خطبه‌ها سخنرانی خواهد کرد یا خیر،‌ گفت:‌ شاید اگر در آینده و در موقعیتی لازم باشد از ایشان برای سخنرانی دعوت به عمل بیاوریم.

*مشاور نوبخت نیستم

وی همچنین سمت مشاوره خود برای نوبخت در سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی را تکذیب کرد و گفت: بنده از سال ها قبل تاکنون کارمند سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوده‌ام و ستاد نماز جمعه به شکل مستقل عمل می‌کند از این رو طرح چنین مباحثی علیه بنده بی‌تقوایی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    حتما همینطوره که شما میگید ،، بدون شک و قطعااااا هیچ ارتباطی به صحبتهای انقلابی و منتقدانه دکتر رحیم پور نداره !!!!!!
  • باقری ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    وقتی مردم سخنان ایشان را می پسندن و دوست دارن لزومی ندارد که مرتب سخنران را عوض کرد همچون عزیز انی مثل حاج آقا قرائتیکه از اول انقلاب در سیمای جمهوری اسلامی صحبت میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس