فرماندهی مشترک ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق از آغاز عملیات بزرگ با نام "امام هادی (ع)" برای پاکسازی مناطق حاشیه غربی شهر مقدس سامراء واقع در استان صلاح الدین این کشور از تروریستهای تکفیری داعش خبر داده اند. این محورها عبارتند از:

گروه بین الملل مشرق- فرماندهی مشترک ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق از آغاز عملیات بزرگ با نام "امام هادی (ع)" برای پاکسازی مناطق حاشیه غربی شهر مقدس سامراء واقع در استان صلاح الدین این کشور از تروریستهای تکفیری داعش خبر داده اند.

عملیات

بنابر این گزارش، این عملیات از سه محور علیه مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در نزدیکی اتوبان ارتباطی "خط لاین سامرا - بغداد" با مشارکت بیش از 5 هزار نظامی عراقی و پشتیبانی یگانهای هوایی، توپخانه و موشکی بسیج مردمی (حشدالشعبی) و ارتش عراق آغاز شده است. محورهای عملیات شامل مناطق "غرب شهرک الصینیة، روستای السلام، اسپایکر، جزیرة تکریت، مکیشیفة و جزیرة سامراء" می باشد.

عملیات

هدف کلی از این عملیات دور ساختن نیروهای داعش از منطقه الشرقاط و جلوگیری از امکان نفوذ آنها از این منطقه به مناطق غربی شهر سامراء جهت انجام حملات انتحاری و چریکی علیه مواضع نیروهای ارتش و پلیس عراق می باشد. فرماندهی این عملیات برعهده "حاج هادی (ابوحسن) العامری وزیر سابق حمل و نقل عراق قرار دارد.

عملیات

عملیات

عملیات

عملیات

عملیات

عملیات

عملیات

عملیات

عملیات

عملیات

عملیات

عملیات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس