کد خبر 544076
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

در چهارمین روز از اجرای عملیات بزرگ "امام هادی ع" از سوی رزمندگان ارتش ، پلیس و بسیج مردمی (حشدالشعبی) عراق برای پاکسازی شمال و غرب استان صلاح الدین این کشور، ظهر امروز نیروهای سرایا السلام موفق به کشف و خنثی سازی یک خودروی بمبگذاری شده توسط داعش در غرب شهر سامراء شدند.

گروه بین الملل مشرق- در چهارمین روز از اجرای عملیات بزرگ "امام هادی ع" از سوی رزمندگان ارتش ، پلیس و بسیج مردمی (حشدالشعبی) عراق برای پاکسازی شمال و غرب استان صلاح الدین این کشور، ظهر امروز نیروهای سرایا السلام موفق به کشف و خنثی سازی یک خودروی بمبگذاری شده توسط داعش در غرب شهر سامراء شدند.

کشف خودروی انتحاری داعش توسط مدافعان حرم+عکس

بنابر این گزارش، تروریستهای داعش این خودرو را که از نوع پیکاپ زرهی شده می باشد، پس از تجهیز با صدها کیلوگرم مواد منفجره به منطقه "جزیره سامراء" منتقل کرده و قصد استفاده از آن علیه نیروهای نظامی عراق را داشتند که در عملیات برق آسای رزمندگان بسیج مردمی منطقه مذکور هدف قرار گرفته و تروریستها گریخته و این خودروی بمبگذاری شده نیز کشف گردید. داعش از دو سال پیش با حمله به عراق بخشهای وسیعی از این کشور را به اشغال خود درآورده اما در عملیاتهای معکوس نیروهای عراقی از اکثر آنها عقب نشینی کرده است.

کشف خودروی انتحاری داعش توسط مدافعان حرم+عکس

کشف خودروی انتحاری داعش توسط مدافعان حرم+عکس

کشف خودروی انتحاری داعش توسط مدافعان حرم+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    همين را بر ضد خود بي شرفشان بكار بگيريد، البته يكي از داعشيان دستگير شده را سوار بر آن كنيد تا بدست خودشان همديگر را تكه تكه كنند.
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    نامردا از روی تانک ذوالفقار ما کپی برداری کردن .
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    برو باباتو مسخره کن ابله
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    داعشیهای زنده را کاپتاگون بدهید و شیشه و سایر مواد هم بدهید تا افراد خودی را در توهمش دشمن بداند و سوار برخودرو به انها حمله کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس