کد خبر 541740
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

نیروهای امنیتی عراق حمله انتحاری تروریستهای داعش به منطقه "ابوغریب" واقع در حاشیه جنوب غربی شهر بغداد پایتخت این کشور دفع و در پاتک سنگینی کلیه عوامل این گروه را به هلاکت رساندند.

گروه بین الملل مشرق- نیروهای امنیتی عراق حمله انتحاری تروریستهای داعش به منطقه "ابوغریب" واقع در حاشیه جنوب غربی شهر بغداد پایتخت این کشور دفع و در پاتک سنگینی کلیه عوامل این گروه را به هلاکت رساندند. 

هلاکت انتحاری های داعش در ابوغریب+عکس

بنابر این گزارش، حمله تروریستهای داعش در نیمه شب گذشته رخ داد که طی آن عناصر این گروه در پوشش غیرنظامی با همکاری برخی ساکنین بعثی و تکفیری این منطقه وارد آن شده و پس از تسلیح و تجهیز به امکانات نظامی که بصورت جداگانه برای آنها مهیا شده بود، حملات غافلگیرانه خود را به مواضع و پاسگاههای پلیس عراق آغاز کرده و موفق به سیطره بر دو مقر نظامی نیز شدند. گفته می شود تروریستهای عامل این حمله از شهرک "الکرمه فلوجه" خود را به منطقه درگیری رسانده بودند.

هلاکت انتحاری های داعش در ابوغریب+عکس

در ادامه، فرماندهی مشترک ارتش و بسیج مردمی عراق اقدام به ارسال کاروان تسلیحاتی و نیروهای تازه نفس به منطقه درگیری کرده و پس از چند ساعت نبرد سنگین موفق به دفع حمله داعش شده اند. گفته می شود که نیروهای عراقی بیش از 20 انتحاری داعش را در نبردهای امروز به هلاکت رسانده و حداقل 40 تن دیگر از تروریستها با فرار از معرکه، در محوطه ساختمان "سیلوی حبوبات" منطقه ابوغریب سنگر گرفته و در حال مقاومت در برابر نظامیان عراقی می باشند. منابع میدانی بر نقش محوری و سرعت عمل نیروهای حشدالشعبی عراق در اعزام به منطقه و محاصره تروریستها تاکید کرده اند.

هلاکت انتحاری های داعش در ابوغریب+عکس

هلاکت انتحاری های داعش در ابوغریب+عکس

هلاکت انتحاری های داعش در ابوغریب+عکس

هلاکت انتحاری های داعش در ابوغریب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    فلوجه را با تمام ساکنانش باید با خاک یکسان کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس