کد خبر 542121
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

مهاجم رئال مادرید با توجه به عملکردی که در این فصل داشته کم ارزش‌تر شده است.

به گزارش مشرق، آس نوشت: کریستیانو رونالدو عملکرد موفقی در این فصل نسبت به سال های گذشته نداشته است. این موضوع باعث شده که ارزش او پایین بیاید. به نوشته ترانسفر مارکت از زمان شروع فصل از ارزش رونالدو 10 میلیون کاسته شده است.

آمار مهاجم رئال مادرید در لالیگا نشان دهنده نزول او نسبت به فصل‌های پیش است. او در گلزنی، شوت و توپ‌گیری ضعیف شده است. میانگین گلزنی بازیکن پرتغالی از زمانی که به مادرید آمده افت کرده است. در این سال در هر بازی 0.85 گل زده است و تنها در سال اول حضورش میانگین گل‌های او در هر بازی کمتر از یک گل بود.

گل‌های او در این فصل مقابل تیم‌های ضعیف‌تر به ثمر رسیده است. در حالی که تنها 12 بازی به پایان فصل باقی مانده رونالدو فقط برابر یک تیم (سلتاویگو) از 6 تیم بالای جدول گلزنی کرده است. او فصل گذشته 9 گل به ثمر رساند. در فصل 2011-12 16 گل و در 2009-10 7 گل را وارد دروازه شش تیم برتر جدول کرد.

کریستیانو تنها گل‌های کمتری به ثمر نرسانده است بلکه شوت‌های کمتری نیز زده است. میانگین شوت‌های او در هر بازی 2.58 است. دروازه بان‌های حریف در مقابل او خیال آسوده ای داشتند چون فقط در هر بازی 0.96 شوت را مهار کردند. سال گذشته 1.23 شوت را دفع کردند و در فصل 2010-11 کار سخت‌تری داشتند چون 1.76 شوت را مهار کردند.

آمار ستاره پرتغالی در پاس‌های صحیح نیز ضعیف شده است. او در هر بازی به طور میانگین 30.62 پاس داده که 24.35 درصد آن به هم تیمی‌هایش رسیده است. میانگین پاس‌های صحیح او 79.96 درصد است.

قدرت دفاعی مهاجم مادرید کاهش یافته است. او ضعیف‌ترین عملکرد را در این بخش نسبت به فصل‌های گذشته داشته است. در اولین سال‌های حضورش بیش از دو توپ گیری در هر بازی داشت. در اولین فصل حضور ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی مادرید میانگین توپ‌گیری او در هر بازی به 3.18 رسید. فصل گذشته تنها 1.29 توپ‌گیری در هر بازی داشت که در این فصل ضعیف‌تر شد و به 1.5 رسید.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس