کد خبر 543848
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

پزشک پیشین آبی‌پوشان لندنی قصد دارد تا در صورت امکان با باشگاه چلسی و سرمربی پیشین این تیم به توافق برسد و پرونده شکایت از آنها را مختومه کند.

به گزارش مشرق، اِوا کانیرو که روند شکایت قانونی خود از مورینیو و باشگاه چلسی را دقیقاً دو ماه پیش آغاز کرده، همچنان پیگیر ماجراست تا به نتیجه دلخواه خود و گرفتن انتقام رفتاری که با او در چلسی شد، برسد. براساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» پزشک سابق چلسی قصد دارد تا با طرفین دعوا به توافق برسد، ولی اگر این ماجرا در دادگاهی خصوصی که قرار است روز دوشنبه برگزار شود و صحبت‌های طرفین به صورت خصوصی توسط قاضی شنیده شود، به نتیجه نرسد، شکایت خود از ژوزه مورینیو و باشگاه چلسی را به صورتی جداگانه پیگیری خواهد کرد.

قرار است در این جلسه دادگاه شواهد موجود از جمله پیامک‌ها و ایمیل‌ها علنی شوند و ممکن است کانیرو، مورینیو و نمایندگان باشگاه چلسی برای شهادت دادن احضار شوند. این شرایط بیشتر از همه برای آقای خاص که قصد بازگشت به مربیگری را دارد و حضور او را در منچستریونایتد نسبت داده‌اند، می‌تواند دردسرسازتر شود.

پس از تساوی خانگی 2 - 2 چلسی مقابل سوانزی در هفته اول فصل جاری لیگ برتر انگلیس، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی دو پزشک تیمش را به‌ خاطر اینکه ادن اِزار، هافبک بلژیکی آبی‌پوشان را چند دقیقه‌ای برای مداوا از زمین بازی بیرون کشیدند، مورد انتقاد قرار داد.

آقای خاص پس از آن در اقدامی عجیب اِوا کانیرو، پزشک زن باشگاه چلسی و همکارش جان فیرن، فیزیوتراپ تیم را از نشستن روی نیمکت چلسی، شرکت در تمرینات تیم، سفر به همراه آبی‌ها برای بازی‌های خارج از خانه و حتی ورود به هتل تیم محروم کرد. در ادامه هم باشگاه چلسی اقدام به اخراج وی کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس