کد خبر 540014
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

نماینده مردم تهران گفت: ائتلاف اصولگرایان کسانی را برای لیست 30 نفره انتخاب کرده که از لحاظ اقتصادی پاک هستند.

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان امشب در جمع مردم اسلامشهر ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: امروز آخرین روز تبلیغات انتخاباتی بود و ما اسلامشهر را برای روز آخر انتخاب کردیم تا از این شور و احساسات و اعتقادات شما روحیه بگیریم.

وی تصریح کرد: همیشه اسلامشهر یک تکیه‌گاه و پشتیبان برای اصولگرایان در همه انتخابات‌ها است و در روز جمعه نیز امیدواریم مردم اسلامشهر با رأی بالای خود پیروزی فهرست اصولگرایان را در مجلس و همچنین فهرست مورد نظر خبرگان را تضمین کنند.

وی با بیان اینکه اصولگرایان در این انتخابات به وحدت رسیدند، افزود: شما به یاد دارید در بعضی انتخابات‌های گذشته ما بدون فهرست واحد شرکت کردیم و هر وقت دو یا چند دسته شدیم لطمه خورده‌ایم. در انتخابات سال 92 نیز تجربه‌ای داشتیم که شما بهتر از من آن را می‌دانید.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه حدود دو سال بحث و گفت‌وگو به ویژه در ماه‌های اخیر با هدایت فقهای بزرگ آیات یزدی، مصباح و موحدی‌کرمانی شورای مرکزی اصولگرایان مرکب از 22 نفر به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی تشکیل شد گفت: بعد از جلساتی طولانی این فهرست 30 نفره تهیه شده است و امیدواریم که این وحدت بعد از انتخابات هم حفظ شود و اصولگرایان در برنامه‌های آینده به صورت متحد در فضای سیاسی عمل کنند.

وی ادامه داد: کاری که بر عهده ما بود به لطف خداوند انجام دادیم و این که چند لیست به دست مردم داده نشود که باعث شود سبد رأی اصولگرایان شکسته شود. ان‌شاءالله شما مردم نیز اعتماد کنند و حالا که فهرست واحد داده شده یکپارچه و متحد در روز جمعه پای صندوق‌های رأی به این فهرست رأی دهند.

وی با تأکید بر اینکه ما سعی کردیم در این فهرست به مسائل کشور توجه کنیم، گفت:‌ مجلس به نیروهای مؤمن، انقلابی و امتحان داده نیاز دارد؛ در فهرست 30 نفره اصولگرایان حداقل 15 نفر عضو خانواده شهدا و جانباز هستند.

حدادعادل با بیان اینکه آمریکا از روز اول سر راه این انقلاب مانع‌تراشی کرد، افزود: ابتدا دیوانه‌ای مثل صدام را پیدا کردند و جنگ جهانی علیه کشور به راه انداختند و تصور می‌کردند ظرف یک هفته می‌توانند به تهران برسند اما با عنایت خداوند، رهبری امام و فداکاری جوانان و مردم متدین آنها به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند و از جنگ بهره‌ای نبردند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه بعد از جنگ تحریم‌ها و تهدیدها را آغاز کردند،‌گفت: چند سالی نیز وقت خود را با طراحی‌های سیاسی امتحان کردند مانند قضیه 18 تیر 78 و یا فتنه 88 که می‌خواستند در داخل به این انقلاب ضربه بزنند که این بار نیز به لطف خداوند و هوشیاری و ایمان رهبر انقلاب این توطئه‌ها ناکام ماند.

وی با بیان اینکه آخرین کاری که کرده‌اند جنگ اقتصادی علیه ملت ماست، گفت: این‌ها آمدند و موضوع پیشرفت‌های هسته ای را بهانه کردند در حالیکه می‌دانستند ما قصد ساختن بمب نداریم اما در دنیا در بوق و کرنا کرده و گفتند ایران خطر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: بعد از این قضایا می‌خواستند ملت ایران را تحت فشار قرار دهند و از این رو پرونده را به شورای امنیت بردند و به قول اوباما رئیس‌جمهور آمریکا فلج‌کننده‌ترین تحریم‌ها را بر ملت ایران اعمال کردند و تصورشان این بود کاری می‌کنند که مردم از گرسنگی به ستوه آمده و شورش کنند و در مقابل این انقلاب بایستند اما این اتفاق نیفتاد چرا که مردم مؤمن ایران اسلامی دارای بصیرت بودند و می‌دانستند ریشه این مسائل توسط آمریکا صورت می‌گیرد. مردم سختی‌‌ها را تحمل کردند اما در مقابل نظام نایستادند. حتی کشور در زمان تحریم نیز پیشرفت‌هایی داشت.

حدادعادل با بیان اینکه اولویت ما برای مجلس آینده موضوع اقتصاد است، گفت: اولین کلمه شعار ما معیشت است یعنی جمع ما که وارد مجلس شویم قصدمان این است که به مسئله اقتصاد و معیشت توجه کنیم. چرا که می‌دانیم کشور از بیکاری و رکود اقتصادی رنج می‌برد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اضافه کرد: خیلی از کارخانه‌ها تعطیل شده و ما در این فهرست 30 نفره 10 نفر از اقتصاددانان را معرفی کرده‌ایم که
 نشانگر توجه ما به موضوع اقتصاد است و می‌توان این فهرست را با فهرست‌های دیگر مقایسه کرد.

حدادعادل تصریح کرد: ما اصولگرایی را این می‌دانیم که به اصول امام وفادار باشیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم. مهمترین اصلی که این انقلاب ما را به پیروزی رساند اصل ولایت فقیه بود و مردم در سال 57 اطاعت از امام را به عنوان رهبر انقلاب بر خود واجب شرعی می‌دانستند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مقاومت اقتصادی بدون اقتصاد مقاومتی امکان ندارد، افزود: در این 6 ماهی که از قضیه برجام گذشته و هنوز پولی به ایران نیامده است 150 هیأت اروپایی و غربی به ایران آمده‌اند که حال باید گفت آیا مجلسی لازم نیست که بر این امر نظارت کند و اینکه آینده اقتصاد ایران را چگونه می‌خواهند طراحی کنند. آیا ایران باید بازار مصرفی کالاهای خارجی باشد؟

حدادعادل گفت که در ائتلاف اصولگرایان 30 نفر نامزد انتخاباتی را از کسانی انتخاب کرده‌ایم که از نظر اقتصادی پاک باشند.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اتفاق بدی که در این دوره از انتخابات افتاد این بود که انتخابات مجلس خبرگان را جناحی کردند و کسانی که مسبب این کار هستند، مسئولند.

وی تصریح کرد: شما می‌بینید بی‌بی‌سی به مردم می‌گوید به آیات جنتی،‌ یزدی و مصباح رأی ندهید. آیا کار به جایی رسیده که آنها بخواهند در انتخابات ما دخالت کنند و آمریکا انتخابات ما را مهندسی کند؟

حدادعادل اضافه کرد: ملتی که این همه شهید و جانباز داده و الگوی مبارزه در جهان شده است حالا بعد از 40 سال پایداری و ایستادگی بر سر انقلاب‌شان گول خارجی‌ها را نخواهد خورد؛ شخصیت‌هایی مثل آیات جنتی، یزدی و مصباح را کنار نخواهند گذاشت چرا که این افراد کسانی هستند که امتحان خود را پس داده‌اند. دیروز یار و وفادار امام بودند و امروز هم یار و وفادار رهبری هستند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان خاطرنشان کرد: اگر خارجی‌ها دوست ندارند این افراد انتخاب نشوند به این دلیل است که آنها راهی که در زمان امام شروع کرده‌اند در دوران مقام معظم رهبری نیز همان راه را ادامه می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس