رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: مساله مهم این است مردمی که در جمعه 7 اسفند می‌خواهند رأی دهند باید افراد را شناخته و به صورت ناشناخته رأی ندهند لذا باید کلیه کسانی را که می‌خواهند رأی بدهند بشناسند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان درباره انتخابات 7 اسفند و بیانات اخیر مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار داشت: مطالب حساس و مهم درمورد انتخابات را رهبر معظم انقلاب به صورت دقیق بیان کردند.

وی افزود:‌ ایشان به این نکته اشاره کردند که سعی کنید کسی را که انتخاب کرده و به مجلس می‌فرستید (که شاید نظرشان هم بر مجلس شورای اسلامی و هم خبرگان رهبری است) اصلح باشد. و این مسئله را به طور نسبتاً مشروح بیان فرمودند.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان همچنین تصریح کرد:‌ مسئله مهم در این میان این است مردمی که در جمعه 7 اسفند می‌خواهند رأی دهند باید افراد را شناخته و  به صورت ناشناخته رأی ندهند لذا باید کلیه کسانی را که می‌خواهند رأی بدهند بشناسند.

موحدی کرمانی در ادامه با بیان اینکه در استان تهران شناخت 30 نفر مشکل است، عنوان کرد: مردم می‌توانند تحقیق و جستجو کرده و اگر دیدند افراد متدین، مؤمن و انقلابی لیستی را تهیه و سعی کرده‌اند با دقت نیروهای متخصص و کارآمد را شناخته و به لیست اضافه کنند، می‌توانند با اطمینان خاطر به این لیست رأی بدهند.

*مردم با شناخت کامل به کاندیداها رای دهند

وی برهمین اساس اضافه کرد:‌ مردم کاری که می‌توانند در این زمینه انجام دهند این است که با شناخت به لیست 30 نفره رأی دهند. بنده با توجه به اینکه در مورد اصولگرایان سعی فراوان داشتم و چند ماه شاهد بودم که این عزیزان تلاش کردند و نیروهای جوان، کارآمد و متدین را شناسایی و لیستی با عنوان «ائتلاف بزرگ اصولگرایان» را به مردم ارائه دهند، لذا توصیه می کنم به این لیست رای دهند.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان همچنین یادآور شد: من به مردم خوب‌مان توصیه می‌کنم با فکر راحت و با اطمینان خاطر و صددرصد اعتماد به این لیست رأی بدهند ان‌شاءالله که مأجور هستید.

*غیر از لیست جامعه روحانیت مبارز تهران و مدرسین قم کسی حق تصمیم گیری برای خبرگان ندارد

موحدی کرمانی در خصوص مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: در این خصوص لیست‌های متعدد و پراکنده‌ای ما می‌بینیم که بیرون آمده و مردم را گیج کرده است من به مردم توصیه می‌کنم که به توصیه‌های امام خمینی (ره) توجه کنند. امام در این باره فرمودند که در مورد خبرگان جامعه مدرسین قم و جامعه روحانیت مبارز تهران در این خصوص تصمیم‌ بگیرند فقط این دو جامعه باشند و هیچ کس دیگری حق تصمیم‌گیری ندارد.

«بنابراین من به مردم توصیه می‌کنم (هرچند که در مورد یک نفر فقط اختلاف‌ وجود دارد) به لیست جامعه مدرسین قم رأی دهند که ان‌شاءالله مأجور هستند. مردم به این نکته نیز توجه داشته باشند سعی کنند که در مجلس شورای اسلامی به هر 30 نفر لیست رأی دهند. همچنین درباره مجلس خبرگان نیز به همه 16 نفر رأی دهند یک نفر هم کمتر نباشد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس