کد خبر 539960
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از برخی بداخلاقی‌ها و تخریب‌های انتخاباتی گفت: امروز برای تخریب این کارها را انجام می‌دهند و مردم آگاه و بابصیرت هستند.

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل امروز در حاشیه نشست مردمی در شهر بومهن در خصوص بداخلاقی‌های انتخاباتی که در چند روز اخیر شکل گرفته و اعلام شغل‌های متعدد و همچنین پخش عکسی با کراوات از وی اظهار داشت: بنده به دوستان توضیحاتی دادم و گفتم شغل زیاد دارم؛ اما حقوقی از قبال این شغل‌ها نگرفته و نمی‌گیرم.

وی افزود: اگر چندین مرکز مسئول هستم، این مسئولیت‌ها منافاتی با نمایندگی ندارد و مسئولیت‌های آموزشی است؛ حقوقی هم بابت این سمت‌ها نمی‌گیرم و حقوقم را از دانشگاه و حق‌التحقیقی از فرهنگستان دریافت می‌کنم و دیگر حقوقی نمی‌گیرم.

حدادعادل ادامه داد: برای مملکت کار می‌کنم و هر جا ببینم کاری از دستم ساخته است و می‌توانم کمکی کرده باشم، کار انجام می‌دهم و در شوراها هم هستم و این نمی‌تواند مشکلی باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: دیگران هم که در لیست‌های دیگر هستند، ممکن نیست در شوراهای مختلف عضو نباشند؛ حتی در برخی شوراها با برخی نامزدهای لیست‌های دیگر با هم هستیم؛ ولی ما از این حرف‌ها برای دیگران نمی‌زنیم.

حدادعادل در خصوص پخش عکس خود با کراوات نیز گفت: آن عکس را دیده‌ام؛ لباس اداری قبل از انقلاب آن بود و همان‌طور که لباس حوزوی، لباس مخصوصی بود؛ در دانشگاه هم بنده به‌ عنوان استاد دانشگاه به دلیل عرف بودن و لباس اداری بودن، این لباس را به تن داشتیم و یک سال قبل انقلاب هم کراوات را کنار گذاشتم.

وی افزود: مگر دولتی که اول انقلاب تشکیل شد، مسئولانش کراوات نمی‌زدند؛ دکتر شیبانی که امروز الگوی همه انقلابیون است و ما دستشان را می‌بوسیم، مگر کراوات نمی‌بستند؛ این کارها و اقدامات فقط مردم را آگاه می‌کند و مردم بابصیرت ما می‌دانند این کارها برای چیست.

حدادعادل تصریح کرد: مگر کراوات علامت غربی نیست؛ آقایانی که 6 اسبه دارند به سمت غرب می‌تازند، این افراد که نباید این کارها را عیب بدانند؛ آن‌ها باید این را حسن بدانند، ولی امروز برای تخریب این کارها را انجام می‌دهند و مردم آگاه و بابصیرت هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس