پیرو انتشار تصویر خبری از واکنش جالب و خودجوش نمازگزاران یک مسجد در اعتراض به تلاش رسانه دولتی انگلیس برای دخالت در انتخابات مردم ایران، این بنر امروز ناپدید شد.

گروه سیاسی مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهیم.

********

دست هاي خالي اعتداليون/ حرف‌هاي تكراري اصلاح طلبان

محمدامين توكلي‌زاده در تلگرام نوشت: عملکرد ضعيف دولت در نزديك به سه سال گذشته باعث رويگرداني مردم از دولت شده اعتداليون براي حل اين مشكل دوباره دست به دامن اصلاحات شده اندتا با سياسي كاري بتوانند از پاسخ گويي بگريزند واصلاحات هم بدون درك واقعي جامعه با دادن شعارهاي سياسي وايجاد هيجانهاي زودگذر به دنبال حل اين معضل است .

در واقع نه دولت كارنامه اي براي ارائه به مردم دارد ونه اصلاحات حرف جديدي دارد وهمين باعث شده با تمام تلاش هاي روزهاي گذشته، راي به سبد آنها اضافه نشود .

اصلاحات با پيوستن به حاميان دولت عملا بايد هزينه اشتباهات دولتي ها را پرداخت كند هزينه سنگيني كه مي تواند آينده را براي آنها مبهم تر نمايد.واعتدال با توسل دوباره به اصلاحات نشان داد نتوانسته سرمايه اجتماعي مستقلي براي خود ايجاد نمايد .

اما در مقابل اصولگرا ها با شعار تغييرات اقتصادي ونقد نا كارآمدي هاي دولت با حفظ آرا سنتي خود گام هاي مهمي در گسترش دايره اجتماعي خود برداشته اند هرچند دولتي ها بابدون پاسخ گذاشتن نقد هاي اقتصادي سعي دارند از فشار افكار عمومي فرار كنند اماواقعيت هاي اجتماعي بيانگر شنيده شدن صداي اصولگرايان در طبقات مختلف اجتماعي دارد.


همه آمدند...
در همایش بزرگ ائتلاف اصولگرایان که عصر سه شنبه 4 اسفند در مدرسه عالی شهید مطهری، برگزار شد. حتی چهره هایی عصا زنان و با قد خميده، با كپسول اكسيژن و ... آمده‌اند تا از اصولگرایان حمایت کنند و نگذارند مجلس ششم تكرار شود.

رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛.

فائزه هاشمی: مجلس فعلی عقل ندارد!

خانم فائزه هاشمی در مصاحبه با سایت جماران گفت: در مجلس فعلی عقلانیتی دیده نمی‌شود!
نمایندگان برای تخریب کارها و مانع دولت شدن، بیشتر سیاسی و چکشی عمل می کنند.
این مساله باعث شده بسیاری از وزرای دولت محافظه‌کار شوند و کاری انجام نشود.
طبیعتا یک مجلسی که در کنار دولت و همراه آن باشد، با توجه به برجام می تواند موجب تقویت کشور در همه زمینه‌ها از جمله اقتصاد شود.

رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛

پوستر| امام خامنه‌ای: اگر عنصر #نفوذی وارد #مجلس بشود،مثل موريانه از داخل ميجود و پايه ها را سست میکند.


تبعیض در حق نامزدهای فراکسیون رهروان در لیست اصلاحات


برخی کانال های تلگرامی از تبعیض در حق نامزدهای فراکسیون رهروان در لیست اصلاحات خبر دادند و نوشتند: ستاد مرکزی اصلاح طلبان به نامزدهای فراکسیون رهروان و حامیان دولت اعلام کرده هیچ پوستر شخصی برای این نامزدها منتشر نمی کند.

این در حالی است که نامزدهای جریان اصلاحات از امتیاز چاپ پوستر شخصی از طریق منابع مالی ستاد برخوردار شده اند.

کمپین ارسال تصویر با پوستر و عکس‌های نامزدهای انتخاباتی

یکی از اقدامات جالب تبلیغاتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، راه‌اندازی کمپین ارسال تصاویر مردمی با پوستر و عکس نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی بود که اتفاقاً با استقبال بسیاری از مردم مواجه شد.

بسیاری از جوانان و نوجوانان با به اشتراک گذاشتن تصویر خود با نامزد موردحمایت و محبوبشان، شورونشاط انتخاباتی را دوچندان کردند.

همچنین دریکی از شهرستان‌های استان تهران، کمپین سه به راه افتاد و طرفداران یکی از نامزدهای انتخاباتی باهدف نشان دادن اعتماد سوم به نامزد محبوبشان، عدد سه را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛


حمایت چهره های شاخص اصولگرا از امیرآبادی و آشتیانی
آقایان حدادعادل، آقاتهرانی، توکلی، نادران، نجابت و کوثری در نامه ای خطاب به مردم قم از آقایان امیرآبادی فراهانی و آشتیانی، کاندیداهای اصولگرای نمایندگی مردم قم در مجلس دهم حمایت کردند.


حضور پررنگ خانواده آقای وزیر در انتخابات
کانال های تلگرامی با انتشار تصاویر گسترده از داماد و فرزند علوی به کاندیداتوری خانوادگی آنها واکنش نشان دادند.

رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛



جمع‌آوری بنرهای روحانی و جایگزین شدن بنرهای جدید با حضور هاشمی

پس از بروز اختلاف بین ستادهای انتخاباتی آقایان روحانی و هاشمی؛ بنرهای اولیه جمع‌آوری و بنرهای جدید جایگزین شد.
طی شب گذشته بنرهای اولیه ستاد رئیس‌جمهور در سطح شهر جمع‌آوری و بنرهایی که پس از عکس رئیس‌جمهور تصویر هاشمی رفسنجانی نیز به عنوان سرلیست اضافه شده بود، جایگزین شدند.

پس از اینکه هاشمی رفسنجانی در لیست انتخاباتی خبرگان خود، حسن روحانی را از سر لیستی حذف و خود را به تنهایی سر لیست انتخاباتی معرفی کرد، اعضای ستاد انتخابات ریاست جمهوری نیز با طراحی بنرهایی با سرلیستی رئیس جمهور، پاسخ لیست منتشر شده از سوی ستاد رئیس مجمع تشخیص را دادند.

پس از این درگیری تبلیغاتی اما، تغییراتی در لیست انتخاباتی رئیس‌جمهور ایجاد شد و تصویر آقای هاشمی رفسنجانی پس از حسن روحانی به عنوان سرلیست لیست تبلیغاتی ستاد رئیس جمهور اضافه شد.

رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛

واکنش یکی از اعضای «صدای ملت» به اظهارات موسوی لاری

آقای موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات در گفت‌وگو با روزنامه آفتاب یزد درباره فهرست انتخاباتی آقای علی مطهری گفت: فهرستی که مطهری و جمعی ۲۰ نفره تشکیل دادند، فهرست اصولگرایان معترضی است که در فهرست اصلی اصولگرایان جای نگرفته‌اند.

آقای عبدخدایی معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات که نامش در فهرست صدای ملت قرار گرفته در واکنش به اظهارات موسوی لاری گفت: فهرست مطهری به هیچ وجه مجموعه افراد رانده شده اصولگرا و اصلاح طلب نیست.

رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛

یک جوان اصلاح طلب در شبکه های اجتماعی مدعی شد: نامزد فهرست اصلاح طلبان، دزد است


تغییر همایش پنهانی- تشکیلاتی اصلاح طلبان

به گزارش برخی کانال های خبری تلگرام قرار بود شب گذشته ساعت ٢٠ همايش اصلاح طلبان با حضور آقایان هاشمي رفسنجاني، حسن خميني و رئیس دولت اصلاحات در جماران برگزار شود که به این جلسه به روزهای بعد موکول شد.

در مورد این همایش، هیچ اطلاع رسانی بیرونی انجام نشده و صرفا دعوت تشکیلاتی انجام شده است.

برنامه ریزی جهت حضور خیابانی بعد از این جلسه نیز در ستاد برگزاری این همایش مطرح شده است.

رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛
کاظم جلالی پنج سال پیش خواهان اعدام سران فتنه و حالا در لیست اصلاحات با شعار رفع حصر!


عارف بازهم به نفع روحانی کنار رفت/ نظر هاشمی در مورد ریاست مجلس آینده

کانال #اخبار_ويژه_انتخابات نوشت: در جلسه جمعی از یاران هاشمی با وی، بحث ریاست مجلس آینده مطرح و از هاشمی سوال شد که عارف یا لاریجانی؟
هاشمی پس از چندبار طفره رفتن از جواب گفت: «جای باهنر در این مجلس خالی است و آقای عارف گزینه خوبی برای پر کردن جای اوست
آقای روحانی نیز صریحا ابراز کرده که ریاست آقای لاریجانی را بر مجلس می پسندد.
بر همین اساس باز هم آقای عارف به نفع نظر روحانی و در جهت ریاست مجلس لاریجانی، کناره گیری می کند و قرار است با او در مورد در اختیار داشتن ریاست مرکز پژوهش های مجلس و دو کمیسیون مهم مجلس مذاکره شود.

بنر ضدانگلیسی ناپدید شد!

پیرو انتشار تصویر خبری از واکنش جالب و خودجوش نمازگزاران یک مسجد در اعتراض به تلاش رسانه دولتی کشور انگلستان برای دخالت در انتخابات مردم ایران، بنر مذکور در روز جاری ناپدید شد.

در همین راستا عده ای از نمازگزاران، بسیجیان و اهالی محله آن مسجد واقع در خیابان آذربایجان تهران، اعلام کردند که با چاپ و نصب مجدد بنر مذکور و پرداخت هزینه آن از بودجه شخصی خودشان، هرگز از مبارزه با دشمن استعمارگر و تلاش برای حفظ استقلال کشور خسته نخواهند شد.

رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛
واکنش یک مسجد در خیابان آذربایجان تهران به دخالت بی بی سی در انتخابات ایران


رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛
همان مکان - امروز



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • حسین ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    چنگال انگلیس هنوز آغشته به خون ۱۰ میلیون ایرانی‌ هست چون همین سلسله پادشاهی اون موقع (جنگ جهانی‌) هم حاکمان انگلیس بودند ، اون وقت چطور می‌شه که فرزندان مقامات ما و بعضی‌ اوقات خود مقامات ما اتکا‌ می‌کنن به این خبیث‌های شیطان صفت. از بالاترین مصیبت‌ها هست که یک ملتی خیانت‌های دشمن اصلیش را فراموش کنه و به اون اعتماد کنه و از نفرت نسبت به دشمن قسم خورده خودش دست بکشه.
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    زیاد جوش نزن
  • ناشناس ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    رهبر معظم انقلاب : مجلسی که مرعوب امریکا و غرب و بدنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد مملکت را بدبخت می کند.
  • مسعود ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    لیست مورد حمایت ملکه انگلیس قابل اعتماد نیست .
  • ناشناس ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    جریان اشرافی از سر ضعف و ناتوانی مذبوحانه لیست اصولگرایان را تحریف کرده است .
  • ناشناس ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    رای ما به لیست ضد انگلیسی آقایان یزدی و جنتی و مصباح خواهد بود .
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    امیدوارم مردم حواسشان باشد و به لیست مورد نظر انگلیس رای ندهند تا روباه پیر پایش توسط همین آقایان به کشور باز نشود
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    باعث سرافکندگی است لطفا به خودفروش ها و قاتل نصف جمعیت ایران در دوره قحطی بزرگ رای ندهید به احترام اون عزیزانی که از گرسنگی مردند به حامیان این دولت جنایت کار رای ندید لطفا وگرنه پیش خدا مسئول هستید
  • ناشناس ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    0 0
    دم اصلاح طلب ها گرمممممم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس