کد خبر 540077
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰

فرماندار قم گفت: با انصراف 20 نفر از نامزدهای تایید صلاحیت‌شده انتخابات مجلس شورای اسلامی، 64 نفر برای رقابت نهایی در این انتخابات باقی مانده‌اند.

به گزارش مشرق، رضا سیار امروز با اشاره به اینکه 84 نفر برای تصدی سه کرسی نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده بودند، اظهار کرد: از میان این اشخاص، 20 نفر انصراف دادند.

وی ادامه داد: با پایان یافتن مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، از ساعت هشت صبح پنجشنبه ششم اسفند، تبلیغات انتخاباتی ممنوع خواهد بود.

فرماندار قم با اشاره به اینکه هر نامزد اجازه داشته است در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغاتی برای آقایان و یک ستاد برای خانم‌ها داشته باشد، خاطرنشان کرد: پس از پایان انتخابات تمام نامزدهایی که خارج از چارچوب قانونی عمل کرده‌اند احضار خواهند شد و مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بر فعالیت‌های تبلیغاتی نظارت می‌کند ادامه داد: چهار اکیپ نیروی انتظامی به صورت 24 ساعته بر نحوه اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها نظارت داشته‌اند تا از انجام اقدامات خلاف قانون جلوگیری به عمل آید.

سیار با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای ماموران دریافت رأی گفت: برای ماموران دریافت رأی دوره‌های آموزشی دقیق برگزار شده است تا هیچ مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: ملت ایران به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضور پرشوری در انتخابات هفتم اسفند خواهند داشت و سابقه تاریخی این ملت ثابت کرده است که انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: قطعا رعایت قانون توسط نامزدها و طرفداران آنها این حماسه را به کام مردم شیرین خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس