رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات مایه خوشبختی است و زمینه هماهنگی و کارآمدی بیشتر کشور را فراهم می‌کند.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی در نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پس از اینکه رأی خود را در مسجد امام حسن عسکری به صندوق 23 حوزه انتخابیه قم انداخت، در جمع خبرنگاران حضور مردم در انتخابات را مناسب دانست و اظهار کرد: این حضور مایه خوشبختی است، زیرا نشان می‌دهد مردم نسبت به سرنوشت خود حساس هستند و می‌توانند هماهنگی و کارآمدی بیشتر را در کشور رقم بزنند.

وی از مجلس به عنوان یکی از ارکان مهم تصمیم‌گیری نام برد و تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی از ارکان تصمیم‌گیری نظام بوده و ریل‌گذار حرکت کشور هستند و تصمیمات مجلس شورای اسلامی در کوتاه مدت و دراز مدت مؤثر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس به صورت مستقیم در زندگی و معیشت مردم نقش دارد، گفت: هرچقدر افراد توانمندتری در مجلس حضور یابند، آینده کشور در شرایط مناسب‌تری رقم زده می‌شود.

وی مهم‌ترین مشکل کشور را اقتصاد دانست و بیان کرد: کارآمدی اقتصادی و ایجاد رونق اقتصادی و مبارزه با رکود به عنوان مهم‌ترین مسئله کشور در مجلس آینده پیگیری می‌شود.

لاریجانی ادامه داد: مجلس آینده برای ایجاد بسترهای مناسب در حوزه سرمایه‌گذاری و تسهیل امور لازم در این راستا و توسعه نظارت‌ها تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه بازنده و برنده در انتخابات مهم نیست، خاطرنشان کرد: تلاش برای خدمت به مردم مهم است و اینکه روحیه سهیم بودن در رفع مشکلات کشور در افراد وجود داشته باشد، اگر این سنگر نباشد سنگرهای دیگر زمینه خدمت‌رسانی را فراهم می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس