کد خبر 541301
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

رئیس ستاد انتخابات استان یزد از اعلام نتایج رسمی انتخابات در دو حوزه انتخابیه استان یزد خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدعلی طالبی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران فعال در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: با پایان شمارش آرا و قطعی شدن نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش با کسب 25 هزار و 571 رای، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر شد.

وی تصریح کرد: در این حوزه انتخابیه، مجموع آرا اخذ شده، 41 هزار و 874 رای و آرا صحیح، 39 هزار و 665 رای بوده است.

طالبی، میزان مشارکت مردم اردکان در انتخابات مجلس شورای اسلامی را 80.17 درصد اعلام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: در حوزه انتخابیه تفت و میبد نیز از مجموع 72 هزار و 666 رای، 68 هزار و 334 رای صحیح بوده که از این تعداد، 27 هزار و 480 رای معادن 40.21 درصد آرا مربوط به کمال دهقانی فیروزآبادی بوده است.

وی یادآور شد: نتایج در حوزه‌های انتخابیه یزد و اشکذر و ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز هنوز وارد سیستم جامع انتخاباتی نشده اما در حوزه انتخابیه مهریز، انتخابات به دور دوم خواهد رسید.

طالبی بیان کرد: نتایج دو حوزه دیگر نیز حداکثر ظرف سه تا چهار ساعت آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی، میزان مشارکت مردم در این حوزه‌ها را نیز چشمگیر خواند و افزود: مردم حوزه انتخابیه مهریز مشارکت 95 درصدی و مردم حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، مشارکت 65 درصدی در انتخابات داشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد، مجموع مشارکت مردم استان یزد در چهار حوزه انتخابیه را 74 درصد اعلام کرد.

وی از حضور پرشور و حداکثری مردم شریف استان یزد یزد در مناطق مختلف در انتخابات تقدیر و تشکر کرد و گفت: خدمت به این مردم غیور در نزد خداوند متعال از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

طالبی با بیان اینکه مردم یزد همواره در صحنه‌های مختلف از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب حمایت کرده‌اند، افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای افتخاری برای کشور محسوب شده و رای آن‌ها همچون دژی مستحکم، از دستاوردهای نظام حفاظت خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس